de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Het schijnt dat het dansen van de sirtaki slecht is voor jouw merk fiets, Od Misverstand, ik dans de sirtaki zonder fiets al zijn er mensen die zeggen dat je het op een oude fiets moet leren. Dat noem ik inderdaad een misverstand. De sirtki op een fiets? En dat rendier dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 NIet bepaald vreemd te noemen. Groet heeft niet de postcode 2013... Groet moet zijn Goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Een antiloop is iemand die de pest heeft aan halve marathons. Vind ik ook. Halve marathon is voor watjes. Toch heb ik meer weg van een pacifist dan van een antiloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Het is ouderwets gezellig, ik duik nog even de wijnkelder in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 (bewerkt) Wat lief. Mijn eigen plaatje bij de boys van Serious Request. Chiel, Chiel en Michiel: De stamgasten denken aan jullie! Wij wensen jullie hééél, hééél vééél succes! 22 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Een antiloop is iemand die de pest heeft aan halve marathons. Vind ik ook. Halve marathon is voor watjes. Toch heb ik meer weg van een pacifist dan van een antiloop ??? Je zei toch dat een antiloop een pacifist is? Ik ben overigens beide. Ben benieuwd wanneer het verzoeknummer voor kikker wordt gedraaid op SR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Echt Od? Wat lief dat je een liedje voor Kikker hebt aangevraagd. Ben heel benieuwd! Hier staat het al de hele avond op dus ik laat het lekker op deze zender staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Echt Od? Wat lief dat je een liedje voor Kikker hebt aangevraagd. Ben heel benieuwd! Hier staat het al de hele avond op dus ik laat het lekker op deze zender staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Het is ouderwets gezellig, ik duik nog even de wijnkelder in. Heb je toevallig een Gevrey Chambertin, Claude Dugat 2010? Die doet het uitstekend bij rendiergebraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Oei...zo laat alweer.... moet morgen vroeg op.Trustuuh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Er was eens een pacifist uit Boertange Die ging zijn keuken behangen Met een rendiermotiefje En kookt voor zijn liefje Een antilopenmenu met 4 gangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zóóó Died en nu ga ik óók naar mijn plompblaadje. Lekker dromen over wie dat liefje zou kunnen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Truste TP! Wat mooi geschreven Died! Slaaplekker Kikker! Ik neem SR wel voor je op, dan hoop ik jou morgen een filmpje te sturen met Od's aangevraagde plaatje! Welk liedje is het trouwens Od? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Een geocacher uit het drukke Nijmegen Dronk ouzo maar kon daar niet tegen Hij danste de sirtaki Geheel in zijn nakie En fietste naar huis door de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Een kikkerliedje natuurlijk. Died, mag ik raden? Je bent een dichter, een Neerlandicus of een ouwehoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten