Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Kikker, ja klopt dat ik wat stil ben de laatste dagen. Afgezien van de kerstdrukte ben ik zo vreselijk moe en wil het liefst een winterslaap houden! Maar met 3 lieve stuiterballen om mij heen gaat dat niet lukken denk ik..

 

De kerstcache die ik heb ontvangen kan ik nu nog niet echt beoordelen. Is een multi en dus zal ik mijn oordeel geven als ik de waypoints heb gevonden. Maar ik weet zeker dat het leuk zal zijn, ik ken de CO namelijk wel een beetje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vraag 6, 17 en 20 niet goed beantwoord.

Vraag 6 kun je alle kanten mee uit.

Vraag 17 is volgens internet goed, maar ik ga zoeken naar nog een goed antwoord.

Vraag 20 is volgens internet goed: "Volgens traditie wordt de arrenslee getrokken door 8 rendieren".

 

Gelukkkig kan ik de cache voor zillah nog aanpassen. ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En lieve Od, je hebt helemaal gelijk! Je bent altijd een lieve zorgzame vader geweest en bent dat nog steeds. :hug: Maar dat betekent toch niet dat ik dan maar een simpel puzzeltje moet maken waar je met 5 min klaar mee bent? En ik moet zeggen, het heeft veel bloed, zweet en tranen gekost om iets te maken wat nog een beetje een uitdaging is voor mijn vreselijk slimme vader! En ik heb de puzzel ook met veel liefde en aandacht gemaakt, juist omdat je mijn vader bent! Oke, weer genoeg geslijmd voor vandaag :)

 

Mag ik een wijntje? :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...