regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik hoor net dat het morgen 'warm' wordt, kunnen we buiten zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik moet morgen werken, dus helaas zwemmen zit er niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Denk...denk...Wie heeft er dan een zwemcache aan The Cacheman gevraagd...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik ben onschuldig Ik doe dit jaar niet mee aan het Kerstcache surprise event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Vrouwencafé vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Nee hoor. De mannen zitten tot nu toe stil in een hoekje Alles van de kerstcache uitgezet Od? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Vrouwencafé vanavond? Nee, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Vrouwen zitten in het boudoir toch? En mannen in het geheime schuurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik heb de mysterie van zillah bijna opgelost. Paar twijfelgevallen. Hoeveel rendieren trekken de arrenslee? Een liedje dat "Lief" heet, nooit van gehoord. En nog een paar lastige vragen. Geen geochecker, dus dat wordt op goed geluk zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Kan je haar niet uithoren? Dan hoef je niet te puzzelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Je zou toch volgens de Carotte methode zoeken? Dan hoef je al die lastige vragen niet te beantwoorden toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Voorlopig kom ik op de carottemethode uit op een schoorsteen van een rijtjeshuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Nope. Bij nader verhoor heb ik begrepen dat Od géén worteltjes lust. Jij maakt hem effies Od. Een geochecker op een klein onschuldig Kerstpuzzeltje? Dan had de Cacheman natuurlijk óók direct de eindcoordinaten kunnen geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 En daar dan pakjes ingooien. Ben je alleen wel een week of 3 te laat vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten