Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal,

 

Is iedereen al op? Ben ik dan echt de laatste die aan het ontbijt gaat beginnen?

Dat is mooi kan ik even rustig eten! Ik graag een paar plakje Serieus Request :xmas:

Branden de vuurkorfjes op het terras al? Ik heb de uitzetters van de Kerstsurprise Caches een warm onthaal in ons cafeetje beloofd :thumbup:

 

We maken er een mooie dag van :)

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is altijd lekker toch? Ben nu ook nog chocolaatjes van 5 december aan het eten, smaakt net zo lekker als de kerstkransjes!!



Oeps, niet aan de vuurkorfjes gedacht. Ik zal ze meteen aansteken. Hebben we nog een beetje licht in deze donkere dagen. En eet smakelijk!!



Huuuh?? Maak toch twee logjes en hoplaa ineens is het er maar één!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kort na elkaar post maakt hij er altijd 1 van.

Maakt niet uit toch.

 

Nee, maakt niet uit, maar de reacties hoorden niet echt bij elkaar. Dan wordt het zo'n rommeltje (nou ja, past eigenijk ook wel een beetje bij het café :wink2: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even weg geweest om een ander draadje te lezen. Jammer, dat had ik niet moeten doen, want nu heb ik het koud gekregen. Is er warme chocolademelk? Doe er gelijk maar twee, want misschien lust Regenboog er óók wel ééntje :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even weg geweest om een ander draadje te lezen. Jammer, dat had ik niet moeten doen, want nu heb ik het koud gekregen. Is er warme chocolademelk? Doe er gelijk maar twee, want misschien lust Regenboog er óók wel ééntje :xmas:

Lekker kikker, met slagroom nog wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommigen van ons hebben het ontbijt nog maar net achter de kiezen, anderen zijn al weer aan de lunch toe.

Er staan worstenbroodjes in de oven (van de plaatselijke bakker, met worst van de plaatselijke slager, dus ..... lekker). Ze zijn over tien minuutjes klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senks Regenboog. Ik ga de tafel alvast dekken :) Ik denk dat de liefhebbers van worstenbroodjes zo het café binnen zullen stromen...

Thex, fam, Od en Zil, Helmine, Ant heel misschien. Heb je er genoeg in de oven gezet?

 

Eet smakelijk allemaal :eat:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...