Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Nee, ze waren te ver weg om er bij te kunnen (ruim 5500 km). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 (bewerkt) Goedemorgen allemaal, Is iedereen al op? Ben ik dan echt de laatste die aan het ontbijt gaat beginnen? Dat is mooi kan ik even rustig eten! Ik graag een paar plakje Serieus Request Branden de vuurkorfjes op het terras al? Ik heb de uitzetters van de Kerstsurprise Caches een warm onthaal in ons cafeetje beloofd We maken er een mooie dag van 22 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Is altijd lekker toch? Ben nu ook nog chocolaatjes van 5 december aan het eten, smaakt net zo lekker als de kerstkransjes!! Oeps, niet aan de vuurkorfjes gedacht. Ik zal ze meteen aansteken. Hebben we nog een beetje licht in deze donkere dagen. En eet smakelijk!! Huuuh?? Maak toch twee logjes en hoplaa ineens is het er maar één!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Als je kort na elkaar post maakt hij er altijd 1 van. Maakt niet uit tocht. Kikker geniet van je brunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zo....De kerstzooi ligt helemaal klaar Goed gepland want het begint zachtjes te regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zo....De kerstzooi ligt helemaal klaar Goed gepland want het begint zachtjes te regenen. En de gelukkige mag nu in de regen gaan cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Als je kort na elkaar post maakt hij er altijd 1 van. Maakt niet uit toch. Nee, maakt niet uit, maar de reacties hoorden niet echt bij elkaar. Dan wordt het zo'n rommeltje (nou ja, past eigenijk ook wel een beetje bij het café ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Regenboog: We begrijpen elkaar in het cafeetje echt wel goed hoor! Dan is een kleine spraakverwarring alleen maar humor, die bij het Opkikkertje past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik ben even weg geweest om een ander draadje te lezen. Jammer, dat had ik niet moeten doen, want nu heb ik het koud gekregen. Is er warme chocolademelk? Doe er gelijk maar twee, want misschien lust Regenboog er óók wel ééntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Alsjeblieft Kikker: 2 warme chocolademelk. Ik ga toch nog maar even terug naar Dromenland. Waarom heeft de dokter ook altijd gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik ben even weg geweest om een ander draadje te lezen. Jammer, dat had ik niet moeten doen, want nu heb ik het koud gekregen. Is er warme chocolademelk? Doe er gelijk maar twee, want misschien lust Regenboog er óók wel ééntje Lekker kikker, met slagroom nog wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 (bewerkt) Nu even tijd voor een lekker muziekje.. 22 december 2012 bewerkt door de-fam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Jaaa, de goede oude tijden!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Sommigen van ons hebben het ontbijt nog maar net achter de kiezen, anderen zijn al weer aan de lunch toe. Er staan worstenbroodjes in de oven (van de plaatselijke bakker, met worst van de plaatselijke slager, dus ..... lekker). Ze zijn over tien minuutjes klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Senks Regenboog. Ik ga de tafel alvast dekken Ik denk dat de liefhebbers van worstenbroodjes zo het café binnen zullen stromen... Thex, fam, Od en Zil, Helmine, Ant heel misschien. Heb je er genoeg in de oven gezet? Eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten