Odlaniger Geplaatst 21 december 2012 Share Geplaatst 21 december 2012 Hoi zillah. Effe kijken of de fles nog steeds vol is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Iedereen is sprakeloos, het is al laat. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Goedemorgen allemaal Jaaaaaaa, de wereld is er nog. Om dit te vieren verse broodjes uit de oven, fruitsalade, koffie, thee en champagne natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Moggel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ah wat schijnt het zonnetje toch heerlijk op onze vergane wereld. Een heerlijke dag om een cache uit te zetten. Tenminste tot een uur of 3 heb ik gehoord. de Maya's zouden zich toch niet een dag vergist hebben??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Zon??? Helmaal grijs hier. Voor zover ik weet hebben de Maya's altijd gelijk. Er is iets mis met onze interpretatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Nee hoor, de Maya's weten van niks heb ik gisteren in de krant gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Maya naise denk ik aan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Op vlaamse friet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 O vroeg op de morgen al?? k moet er niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Thex eet de hele dag door vette hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Ik soms ook wel, maar dan meer in de vorm van chocolade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Dat willen de tovenaartjes in opleiding nu ook de hele dag eten. Ze hebben vandaag een aftellen tot 5 december snoepkalender gekregen. Ze tellen nu af tot het einde van de vakantie in Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Het is nu 22 december, dieet kalender ? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten