thex Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 1 Piggy is weggegleden, 1 is er nat, 1 heeft het koud, 1 is naar Sint toe, geen is er overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Voooral met die laatste vier woorden ben ik erg blij. Dankjewel Thex Je hebt me weer gerust gesteld Is De fam nu alwéér verdwenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 (bewerkt) O gelukkig Weet jij misschien waarom ik géén mooie rode en groene knop heb? Ik ben dol op knopjes die ik in mag drukken. En nu werkr het bij mij niet Wil je helpen alsjeblieft? 2 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Kikkertje, die heb jij ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Heb ik dan echt zo'n enorm slecht brilletje? Ik zie helemaal niks, nada, totally nothing! Iedereen heeft rechts zo'n mooi groen en rood stoplicht. Maar bij mij ziet het er een beetje grijsachtig uit met tellerstand 0. Ik zie vast iets belangrijks over het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Bij jezelf wel, maar onder een ander postje niet, daar staat een groene plus en een rode min...kijk maar bij mijn postje en druk op de min. Zie je wel 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 (bewerkt) Gein man Ik heb zojuist de rode knop getest! Leuk! rood werkt! Nu nog flink nadenken over het gebruik van de groene Sorry! Bij een blackout heb ik per ongeluk rood en groen met elkaar verwisseld. Ik denk dat het nu beter gaat 2 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Nu weer een verse pot thee gezet voor iedereen die zich wilt warmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Thex heeft het girlpower geweld overleefd ter nauwernood zou ik haast willen zeggen, maar toch. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Dat kwam omdat jullie steeds gevaarlijk uitgleden. Noem het power 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Dit knlinkt geweldig spannend Helmine Vertel eens iets meer...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Thex heeft het girlpower geweld overleefd ter nauwernood zou ik haast willen zeggen, maar toch. Dat vraagt om een verslagje: is hij fijngeknuffeld of ondergetrappeld door Miss Piggy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Kijk, wil je ff naar het toilet, achter de dikke boom, komt er meteen 1 kijken wat je daar verstopt ????? Daarnaast heeft waypoint piesen een nieuwe hoogte gekregen, of eigenlijk: laagte bedoel ik. Een wp found door ernaast je ding te doen. Een act met een paraplu. En zo waren er nog wat wetenswaardigheden. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Niet te veel spoileren hoor Thex. Beknopte samenvatting: was gezellig met een tegenvallende cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten