Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zal ik iets warms voor jullie inschenken, Helmine? Als ik het goed begrijp hebben jullie storm, regen, hagel, sneeuw en wind getrotseerd vandaag! Ga zitten, ik haal iets warms voor jullie, wat zal het zijn? Is glühwein goed? De warme borrelhapjes staan ook al te dampen :eat:

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja! Dát kán :yes: Als alles naar wens loopt, dan gaat er binnenkort een Kikker (natuurlijk niet alleen) de koe voor de tweede keer ontmoeten. Maar alléén als de omstandigheden van die dag het toe laten :thumbup:

 

Het is niet de eerste cache die de Kikkers voor de tweede keer doen hoor! Alleen loggen we voor de tweede keer niet!

 

Eén uitzondering! Ooit was er eens een bijzondere waardeloze cache. Díé cache hebben we voor de tweede keer gelogd, omdat dát van de CO mocht. Eigenlijk best waardeloos allemaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu ook wel toe aan een groot glas muntthee!

 

Tov leuk dat je je over de Prijskoe gaat buigen. Mijn korte verkennende ronde was nog niet helemaal succesvol

 

Aan de cache-ervaringen van vandaag wil ik nog wel toevoegen dat we eindelijks Thexs culinaire kunsten hebben kunnen beoordelen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...