Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Jullie moeten niet altijd met eten gooien, tenzij je zo hard kunt gooien dat het in Afrika terecht komt. En anders gooi je het maar naar mij, want ik heb ook honger.

Zillah is een grapjas. Wat een puzzel! Bijvoorbeeld: het aantal letters van je naam. Od, Odje, Odlaniger, Reggy?????

Geplaatst

Tjonge Od. Dat valt nog niet mee zo'n kerstcache. Neem een paar eieren, die doen vast wonderen voor je grijze cellen. Ik begrijp trouwens dat je niet hebt geslapen vannacht? Je zou pas naar bed als de puzzel opgelost was :-)

Geplaatst

Mafkees kan niet, ik zie dat er carotte moet worden getrokken. Dus is het waarschijnlijk mijn artiestennaam.

Geplaatst

Od ik zal je helpen: heb je Papa, paps, daddy, opa, opie, opa oddie al geprobeerd?

Jie: Gooi nog eens een keertje met die eieren? Ik lust er óók wel een stuk of wat :eat:

Geplaatst

Wat nou Jak ???

Muziek made by hand, die hoor je zo vaak niet meer.

Effies het hondje uitlaten, en misschien komen we B wel tegen :)

Doe je wel een schone onderbroek aan, anders sloopt het modje je eruit

Geplaatst

Od ik zal je helpen: heb je Papa, paps, daddy, opa, opie, opa oddie al geprobeerd?

Jie: Gooi nog eens een keertje met die eieren? Ik lust er óók wel een stuk of wat :eat:

Worteltrekken, Kikker. Dus 4 of 9. Ik hou het op Odlaniger.

Jammer dat ik geen cache mag verstoppen voor B. Dan wist ik wel een bruikbaar cadeautje.

Geplaatst

Ja hoor Thex/ Dat kom in orde! De kerst komt er aan, dus tijd voor de halfjaarlijkse wasbeurt :thumbup:

Hoho, je bent vorig jaar ook al in bad geweest.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...