Spring naar bijdragen

Foutje


Jammy

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Even googelen op "Garmin Routeberekingsfout" leert dat er een paar mogelijkheden zijn:

 

- de kaart is niet routeerbaar. Oplossing een wel routeerbare kaart gebruiken

 

- je hoogstwaarschijnlijk te weinig werkgeheugen op je GPS over hebt om de route te berekenen.

Oplossing is de route-afstand aan te passen (zie http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=29980)

of je aangegeven vervoermiddel (http://www.onroute.nl/page/faq/33)

 

Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kaart niet routeerbaar is, dan kun je deze foutmelding oplossen door bij de routerings-instellingen aan te geven dat je niet via wegen moet navigeren. De GPS zal dan de directe methode gebruiken (rechte lijn naar de bestemming).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta in de Loonse en Drunense duinen heb een cache gevonden met alleen en coordinaat die naar de cache toe moet gaan .Voor deze in ( die is goed ) en krijg op mijn GPSmap 62s te zien Route berekeningsfout .Heb een kaart van Onroute wandelkaart 1.12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, als je dan via wegen laat routeren, dan is de kans aanwezig dat de gpsr geen wegen kan vinden midden op de zandvlakte.

Vandaar die fout.

Probeer het eens n een gebied met paden en wegen.

Ik ken de fout van mijn gpsr als ik deze laat routeren van Veendam naar Assen met de OSM fietsmap, een fietspad onderweg staat er niet goed op de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta in de Loonse en Drunense duinen heb een cache gevonden met alleen en coordinaat die naar de cache toe moet gaan .Voor deze in ( die is goed ) en krijg op mijn GPSmap 62s te zien Route berekeningsfout .Heb een kaart van Onroute wandelkaart 1.12

 

Ja, in de natuur zou ik geen route laten berekenen. Gewoon off-road navigeren, op zichtbare paden voor zover mogelijk en het laatste stuk recht op het doel af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...