@Wilbertoord Geplaatst 28 mei 2013 Geplaatst 28 mei 2013 (bewerkt) Mag ik het even opnemen voor de beheerders van Geocaching.com, één van de drukst bezochte websites ter wereld? De site is bijna altijd online en maar zelden traag. Ik vind het best een knappe prestatie. ik neem voor het gemak even aan dat jij niet, net als ik al 2 weken geen bruikbare kaart kunt krijgen op je laptop en pc? 28 mei 2013 bewerkt door @Wilbertoord
Hogelanders Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Geplaatst 29 mei 2013 Mag ik het even opnemen voor de beheerders van Geocaching.com, één van de drukst bezochte websites ter wereld? De site is bijna altijd online en maar zelden traag. Ik vind het best een knappe prestatie. Hmm, ben ik het niet mee eens. Vaak traag. En als je als PM betaalt mag je wel iets verwachten. 1
J-Thread Geplaatst 29 mei 2013 Geplaatst 29 mei 2013 Een van de drukst bezochte websites ter wereld lijkt me nogal overdreven. Zeker als ze maar 20 servers hebben staan, dat is echt heel erg weinig! Ter vergelijking, bij Hyves stonden er op het hoogtepunt ruim 3000 servers te draaien... Toch ben ik het met Jeroen eens dat het voor mij ook allemaal perfect werkt. Buiten de geplande downtime vanwege maintenance hier nooit problemen met de site. Werkt altijd prima en is zeker niet traag. Zeker de kaarten die een tijd geleden zijn ingevoerd werken super. Blijkbaar hebben sommige mensen de laatste tijd problemen. Een aantal hebben hier gepost, maar de mensen die geen problemen hebben posten natuurlijk niks, dus het is moeilijk in te schatten hoe 'groot' de problemen zijn. In elk geval heb ik de indruk dat Groundspeak hard werkt aan een oplossing en ik heb er het volle vertrouwen in dat ze het op gaan lossen. Alleen dat kan soms wat tijd kosten helaas.
DanPan Geplaatst 29 mei 2013 Geplaatst 29 mei 2013 In elk geval heb ik de indruk dat Groundspeak hard werkt aan een oplossing en ik heb er het volle vertrouwen in dat ze het op gaan lossen. Alleen dat kan soms wat tijd kosten helaas. Ik heb de indruk dat wanneer GS een probleem oplost ze er twee nieuwe problemen bijmaken... Vanavond wordt er een update geïnstalleerd om een probleem met de kaarten op te lossen, ik ben er zeker van dat er andere dingen niet meer gaan werken die daarvoor wel werkten.
Hogelanders Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Geplaatst 29 mei 2013 In elk geval heb ik de indruk dat Groundspeak hard werkt aan een oplossing en ik heb er het volle vertrouwen in dat ze het op gaan lossen. Alleen dat kan soms wat tijd kosten helaas. Ik heb de indruk dat wanneer GS een probleem oplost ze er twee nieuwe problemen bijmaken... Vanavond wordt er een update geïnstalleerd om een probleem met de kaarten op te lossen, ik ben er zeker van dat er andere dingen niet meer gaan werken die daarvoor wel werkten. Vol verwachting klopt mijn hart...
@Wilbertoord Geplaatst 29 mei 2013 Geplaatst 29 mei 2013 ik zal morgen eens kijken.. de kaart blijft nu nog leeg
DanPan Geplaatst 29 mei 2013 Geplaatst 29 mei 2013 (bewerkt) Ter info: de update die gepland was voor woensdag is niet doorgegaan... This has already been reported and is due to an IE-specific JavaScript error. It will be fixed in our next site release, currently scheduled for this coming Wednesday. Was there a site release today? No, the release has been delayed as the team wraps up some late-breaking issues. Release notes will be posted when the release takes place. 29 mei 2013 bewerkt door DanPan
@Wilbertoord Geplaatst 30 mei 2013 Geplaatst 30 mei 2013 Dacht al zoiets... Deze webpagina is niet beschikbaarGoogle Chrome kan de webpagina niet laden, omdat het te lang duurt voordat www.geocaching.com reageert. De website is mogelijk offline of misschien heeft u problemen met uw internetverbinding.
@Wilbertoord Geplaatst 30 mei 2013 Geplaatst 30 mei 2013 Ik heb weer caches op de kaart!!! Hopelijk blijvend!
@Wilbertoord Geplaatst 31 mei 2013 Geplaatst 31 mei 2013 vanmorgen wel caches op de kaart... Nu is de verbinding weer helemaal weg...
DanPan Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 I've just pushed a release to production that corrects the issue in IE 10. Let me know if you still see any issues.-Raine http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=310995&view=findpost&p=5258030 Het PQ preview map probleem zou hiermee moeten opgelost zijn.
@Wilbertoord Geplaatst 5 juni 2013 Geplaatst 5 juni 2013 ik heb in ieder geval geen enkel probleem meer. Ik had ook niets veranderd aan mijn eigen instellingen.
STapvoorstap10 Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Helaas nog steeds problemen, niet meer op de laptop nadat Google Chrome is geïnstalleerd maar op de I-pads nog wel! Heel de site werkt prima alleen de cache-icoontjes verschijnen nog steeds niet op de kaart ondanks dat ik open met Google Chrome of Safari. Het wordt nog even verder puzzelen denk ik! Geduld, geduld.........is een schone zaak. Heeft er nog iemand een Hintje? Groetjes
bastos Geplaatst 6 juni 2013 Geplaatst 6 juni 2013 Boven in de rechtse hoek op kaarten klikken en (b v.) de derde kaart aan stippen.
Team_Laros Geplaatst 12 juli 2013 Geplaatst 12 juli 2013 (bewerkt) Was een verkeerde post in de verkeerde groep.. sorry.. 12 juli 2013 bewerkt door Team_Laros
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden