Spring naar bijdragen

Found It


Vindplaats

Aanbevolen berichten

Hoe kan ik het beste een gevonden cache registreren? Op mijn GPS, in Basecamp of op de site Geocaching.com. Ook heb ik ergens iets van statistieken gezien maar ik weet niet meer waar en zou dat graag willen weten. In het topic Geocaching.com is geen subtopic waarin ik deze vraag kan stellen, dus het ik maar bij Algemeen gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De .com site uiteraard. Daar staat het en daar gaat het om. Log hem, als Found als dat zo is, voeg een leuke logtekst toe, eventueel wat foto's. Spoil niet teveel.

 

Je gps en vervolgesn basecamp (en mogelijk GSAK) zijn hulpmiddelen bij altzheimer. Maar ik neem aan dat je weet wat je gevonden heb, dus dit zijn alleen hulpmiddelen (bv bij vakanties in het buitenland).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex heeft natuurlijk gelijk, de .com site is de enige plaats waar je online caches kunt loggen. Onderweg log ik ze tegenwoordig in mijn gps, waarna ik ze later via fieldnotes online log.

 

Daarnaast, ik weet dat ze er vroeger waren en dus wellicht nog steeds, er zijn ook cachers die alleen in het logboekje loggen en niet online. Niets voor mij, ik lees via gsak af en nog wel eens oude logs terug.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statistieken kun je zien als je 'your profile - quick view' en daarna 'your public profile' staat aan de rechterkant van de pagina. Je komt dan op een pagina Profile for user terecht met diverse tabbladen. Op een van die tabbladen kun je de statistieken zien. :thumbup:

bewerkt door geoside
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statistieken kun je zien als je 'your profile - quick view' en daarna 'your public profile' staat aan de rechterkant van de pagina. Je komt dan op een pagina Profile for user terecht met diverse tabbladen. Op een van die tabbladen kun je de statistieken zien. :thumbup:

Daar ik de Nederlandse versie van Geocaching.com gebruik kan ik jouw stappen niet terugvinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Statistieken kun je zien als je 'your profile - quick view' en daarna 'your public profile' staat aan de rechterkant van de pagina. Je komt dan op een pagina Profile for user terecht met diverse tabbladen. Op een van die tabbladen kun je de statistieken zien. :thumbup:

Daar ik de Nederlandse versie van Geocaching.com gebruik kan ik jouw stappen niet terugvinden

 

Heb .com even overgezet naar de Nederlandse versie. Ga naar 'Jouw profiel - overzicht'. Aan de rechterkant van die pagina zie je Hallo 'teamnaam' staan. Daaronder vind je 'Jouw publieke profiel'. Dat aanklikken en je komt op de pagina 'Profile for user: ...'. Daar zijn verschillende tabbladen waaronder die voor de statistieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...