Spring naar bijdragen

krasjes


de rode kater

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

T-Mobile verkoopt een pakketje van 2 doekjes, 1 om te polijsten en de ander om alle residu eraf te krijgen. Als ik me niet vergis voor 50 eurocent. Werkt als een trein, ik gebruik het voor Palmtops en mobiele telefoons. Werkt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T-Mobile verkoopt een pakketje van 2 doekjes, 1 om te polijsten en de ander om alle residu eraf te krijgen. Als ik me niet vergis voor 50 eurocent. Werkt als een trein, ik gebruik het voor Palmtops en mobiele telefoons. Werkt prima.

Ja, maar dat is dan wel op plastic displays! Ook ervaring ermee op glas?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik schrijf een bericht in Geocache forum, type over krasjes heb het over display's en dacht dat men dan begreep dat ik het wel over een gps display zou hebben. Ok was verkeerde aanname

 

Bij deze het gaat om het display van een gps76  :yes:

Tja, maar hier wordt ook wel eens gekeuteld over PPC's en GSMetjes. En dan is er noal wat verschil tussen de GPSen onderling.

 

Trouwens een display van een GPS moet weer anders behandeld worden dan een display van een PPC of een GSM.

 

Een krasje op een display van een PPC kan niet omdat het slecht is voor de touch.

Een krasje op een display van een GSM is lelijk.

Een krasje op een display van een GPS dat ik het veld gebruikt wordt is goed. Het ding moet er ook uit zien als gebruikt. Het is niet voor niets schockproof en waterdicht en de betere blijven zelfs drijven. Zulke dingen moet je geen screenprotectors overheen plakken of verstoppen in onhandige tasjes. Het is net als outdoorkleding. Daarbij lijkt het ook voor geen meter als het gestreken en gesteven is.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:De reden dat grootouders en kleinkinderen zo goed met elkaar kunnen opschieten ligt aan het feit dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnu het lijkt erop of twee zaken goed voldoen. Ten eerste displex. Koste wel een hele tube maar het krasje is bijna niet meer te zien. Te meer daar een nieuw display ca 150 euro kost, tube kost 5 euro.

Dan naar de boekhandel voor boekklon, Das werkelijk geweldig.

eens per week vervangen voor de beschadigingen. Al kan ik nog niet zeggen of de lijm op de lange termijn een reactie aangaat met het display. Houd julie op de hoogte

 

green

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met displex ooit op een display van een GSM gezeten en de kras is er nog en de tube was ook leeg.

En wat je met dat andere bedoelt weet ik niet maar dat lijkt me niet zo goed.

Ga dan op zoek naar een screenprotector voor een PDA. Die kun je vaker gebruiken omdat de display van een PDA groter is. Daar zit dus geen lijm aan maar hechten geweldig en goede screenprotectors zie je er niet op zitten en gaan op een PDA met een touchscreen al een jaar mee. En daar wordt dus iedere keer met een pen (stylus) op het schrempje getikt en gedaan.

Goede kosten ongeveer 10 euro per stuk en zijn ook per stuk te koop bij iedere PDAshop, ook online

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Als nooit niet altijd is, is altijd dan nooit niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...