de rode kater Geplaatst 29 maart 2004 Geplaatst 29 maart 2004 Weet iemand hoe je kleine krasjes op het display kunt verwijderen
Kruimeldief Geplaatst 29 maart 2004 Geplaatst 29 maart 2004 Weet iemand hoe je kleine krasjes op het display kunt verwijderen Display waarvan? GRTZ Kruimeldief Beter geslepen dan briljant.
de rode kater Geplaatst 29 maart 2004 Auteur Geplaatst 29 maart 2004 ik schrijf een bericht in Geocache forum, type over krasjes heb het over display's en dacht dat men dan begreep dat ik het wel over een gps display zou hebben. Ok was verkeerde aanname Bij deze het gaat om het display van een gps76
Wandelaar Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Om dit te voor komen heb ik er een tasje bij gekocht die er voor gemaakt is bij bever in Rotterdam Co
GeoGerard Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Ik gebruik altijd tandpasta om krasjes weg te poetsen.
Peetee Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Ik gebruik altijd tandpasta om krasjes weg te poetsen. Heb jij krasjes op je tanden dan ?
Twinlife Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Bij deze het gaat om het display van een gps76 En dan bedoel je ook nog het windowtje en niet de display. gr twinlife
GeoGerard Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 Ik gebruik altijd tandpasta om krasjes weg te poetsen. Heb jij krasjes op je tanden dan ? Dat heet cariës ...
Calanque Geplaatst 30 maart 2004 Geplaatst 30 maart 2004 T-Mobile verkoopt een pakketje van 2 doekjes, 1 om te polijsten en de ander om alle residu eraf te krijgen. Als ik me niet vergis voor 50 eurocent. Werkt als een trein, ik gebruik het voor Palmtops en mobiele telefoons. Werkt prima.
laurus Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 Tubetje Displex bij de Halfords ...hoewel tandpasta?? dat ga'k ook es proberen!
Eagles Geplaatst 31 maart 2004 Geplaatst 31 maart 2004 T-Mobile verkoopt een pakketje van 2 doekjes, 1 om te polijsten en de ander om alle residu eraf te krijgen. Als ik me niet vergis voor 50 eurocent. Werkt als een trein, ik gebruik het voor Palmtops en mobiele telefoons. Werkt prima. Ja, maar dat is dan wel op plastic displays! Ook ervaring ermee op glas?
Kruimeldief Geplaatst 4 april 2004 Geplaatst 4 april 2004 ik schrijf een bericht in Geocache forum, type over krasjes heb het over display's en dacht dat men dan begreep dat ik het wel over een gps display zou hebben. Ok was verkeerde aanname Bij deze het gaat om het display van een gps76 Tja, maar hier wordt ook wel eens gekeuteld over PPC's en GSMetjes. En dan is er noal wat verschil tussen de GPSen onderling. Trouwens een display van een GPS moet weer anders behandeld worden dan een display van een PPC of een GSM. Een krasje op een display van een PPC kan niet omdat het slecht is voor de touch. Een krasje op een display van een GSM is lelijk. Een krasje op een display van een GPS dat ik het veld gebruikt wordt is goed. Het ding moet er ook uit zien als gebruikt. Het is niet voor niets schockproof en waterdicht en de betere blijven zelfs drijven. Zulke dingen moet je geen screenprotectors overheen plakken of verstoppen in onhandige tasjes. Het is net als outdoorkleding. Daarbij lijkt het ook voor geen meter als het gestreken en gesteven is. GRTZ Kruimeldief De reden dat grootouders en kleinkinderen zo goed met elkaar kunnen opschieten ligt aan het feit dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.
de rode kater Geplaatst 4 april 2004 Auteur Geplaatst 4 april 2004 Welnu het lijkt erop of twee zaken goed voldoen. Ten eerste displex. Koste wel een hele tube maar het krasje is bijna niet meer te zien. Te meer daar een nieuw display ca 150 euro kost, tube kost 5 euro. Dan naar de boekhandel voor boekklon, Das werkelijk geweldig. eens per week vervangen voor de beschadigingen. Al kan ik nog niet zeggen of de lijm op de lange termijn een reactie aangaat met het display. Houd julie op de hoogte green
Kruimeldief Geplaatst 4 april 2004 Geplaatst 4 april 2004 Ik heb met displex ooit op een display van een GSM gezeten en de kras is er nog en de tube was ook leeg. En wat je met dat andere bedoelt weet ik niet maar dat lijkt me niet zo goed. Ga dan op zoek naar een screenprotector voor een PDA. Die kun je vaker gebruiken omdat de display van een PDA groter is. Daar zit dus geen lijm aan maar hechten geweldig en goede screenprotectors zie je er niet op zitten en gaan op een PDA met een touchscreen al een jaar mee. En daar wordt dus iedere keer met een pen (stylus) op het schrempje getikt en gedaan. Goede kosten ongeveer 10 euro per stuk en zijn ook per stuk te koop bij iedere PDAshop, ook online GRTZ Kruimeldief Als nooit niet altijd is, is altijd dan nooit niet?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden