Spring naar bijdragen

Finds Uitetten Op Geocaching.com


brrrombeer

Aanbevolen berichten

Ik heb de zoekfunctie op geocaching.nl gebruikt voor mijn vraag, maar wordt daar niet veel wijzer van. Daarom stel ik dus nu toch maar mijn vraag. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik niet zo'n computerexpert ben.

Mijn vraag: Ik heb langzaam aan aardig wat caches gevonden die op de site van geocaching.com via Map-it zichtbaar worden als smilies. Ik wil dat graag op die site uitzetten, zodat ik alleen de caches nog zie die ik nog niet heb gevonden. Weet iemand hoe dat moet? Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is op het moment even lastig te zeggen, omdat ik op het moment even helemaal geen caches op de kaart te zien krijg.

Maar als je PM bent, kun je links van de grote kaart filteren op door jou gevonden en verborgen caches. Ik vermoed dat die je smilies weghalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is op het moment even lastig te zeggen, omdat ik op het moment even helemaal geen caches op de kaart te zien krijg.

Maar als je PM bent, kun je links van de grote kaart filteren op door jou gevonden en verborgen caches. Ik vermoed dat die je smilies weghalen.

 

 

Klopt, gewoon de smiley aanklikken en alle founds verdwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet handig met computerprogramma's, dus hoe het met Chrome werkt. Ik neem aan dat het niet veel verschilt van Firefox.

 

Ik ga via een cache naar bekijk een grotere kaart. Dan krijg ik geocaching maps.

Trekbalkje links op het scherm met het pijltje vergroten (als dat niet al automatisch zo is).

Daar staat bij mij een kopje Filter caches en daar onder een smilie met My Finds en een sterretje met My Hides.

Als ik op de smilie klik, verdwijnen alle smilies van de kaart. Klik ik op het sterretje, dan verdwijnen alle sterretjes van de kaart.

Klik ik nog een keer, dan komen ze weer terug.

 

Succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ed51713c-8761-44cb-90dc-8843ed6f761c.jpg?rnd=0.158012

 

Links kun je er voorkiezen om je finds wel of niet op de kaart te laten verschijnen. Dit is inderdaad een PM-feature. Door te klikken op "My Finds" schakel je dit in of uit. Hetzelfde kun je doen voor je gelegde caches, als je die hebt.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...