brrrombeer Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik heb de zoekfunctie op geocaching.nl gebruikt voor mijn vraag, maar wordt daar niet veel wijzer van. Daarom stel ik dus nu toch maar mijn vraag. Ik moet er wel even bijzeggen dat ik niet zo'n computerexpert ben. Mijn vraag: Ik heb langzaam aan aardig wat caches gevonden die op de site van geocaching.com via Map-it zichtbaar worden als smilies. Ik wil dat graag op die site uitzetten, zodat ik alleen de caches nog zie die ik nog niet heb gevonden. Weet iemand hoe dat moet? Alvast bedankt voor de hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Is op het moment even lastig te zeggen, omdat ik op het moment even helemaal geen caches op de kaart te zien krijg. Maar als je PM bent, kun je links van de grote kaart filteren op door jou gevonden en verborgen caches. Ik vermoed dat die je smilies weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 augustus 2012 Share Geplaatst 4 augustus 2012 Is op het moment even lastig te zeggen, omdat ik op het moment even helemaal geen caches op de kaart te zien krijg. Maar als je PM bent, kun je links van de grote kaart filteren op door jou gevonden en verborgen caches. Ik vermoed dat die je smilies weghalen. Klopt, gewoon de smiley aanklikken en alle founds verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Sorry, dat ik inbreek op onderwerp,maar hier helpt dat niet(klikken op smilley en verwijder). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Bij mij werkt het wel. Je hoeft overigens niet op verwijder te klikken. Ben je wel PM? Voor zover ik weet is het namelijk een PM toepassing. Geen idee hoe het eruit ziet als je geen PM bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ben wel PM,hoe doe je het precies? (werk met google chrome). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik ben niet handig met computerprogramma's, dus hoe het met Chrome werkt. Ik neem aan dat het niet veel verschilt van Firefox. Ik ga via een cache naar bekijk een grotere kaart. Dan krijg ik geocaching maps. Trekbalkje links op het scherm met het pijltje vergroten (als dat niet al automatisch zo is). Daar staat bij mij een kopje Filter caches en daar onder een smilie met My Finds en een sterretje met My Hides. Als ik op de smilie klik, verdwijnen alle smilies van de kaart. Klik ik op het sterretje, dan verdwijnen alle sterretjes van de kaart. Klik ik nog een keer, dan komen ze weer terug. Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Neen, kan het niet vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 (bewerkt) Links kun je er voorkiezen om je finds wel of niet op de kaart te laten verschijnen. Dit is inderdaad een PM-feature. Door te klikken op "My Finds" schakel je dit in of uit. Hetzelfde kun je doen voor je gelegde caches, als je die hebt. 5 augustus 2012 bewerkt door Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ja, die bedoel ik Malyenki. Ik ben alleen niet handig genoeg voor zo'n handig screenshot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dank u ,tovenaartje en malyenki ,ik heb het pijltje gevonden om het linkerpaneel te laten verschijnen.merci... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geotrotterNL Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Goede avond. Kan mij iemand vertellen hoe ik mijn instelling van Miles- in km's kan wijzigen. Bij voorbaat dank. geotrotterNL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik denk: ga naar 'jouw profiel', helemaal onderaan is een kader 'your preferences'. Daar klik je rechts het blauwe 'change' aan en kies je 'metric units'. Volgens mij worden dan overal kilometers gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dat kan hier. Kies bij Distance Units voor Metric. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden