Spring naar bijdragen

Basecamp En Gsak


Semmyb

Aanbevolen berichten

hej

 

is het mogelijk om net als in gsak bij "files" en dan naar "mapsource files" een file te kreeren en naar bascamp te sturen.

Dit is wel mogelijk bij MS...is erg handig.

 

Dit is een van de redenen waarom ik nog steeds MS gebruik boven BC

 

Dacht misschien is hier een macro van , heb gezocht maar niet gevonden.

 

bvd team fridhem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb het nooit geprobeerd (want er zijn volgens mij nog wel meer redenen om Basecamp niet te gebruiken), maar Basecamp sllikt gewone gpx-files. Dus een selectie opslaan als gpx-file en dan openen in Basecamp moet volgens mij gewoon kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt een bestand in GSAK maken en deze naar Basecamp sturen. Tenminste dat lees ik. Ja dat kan, je maakt een gpx bestand aan met GSAK en dat importeer je in Basecamp.

Als de vraag anders gelezen moet worden dan lees ik het hier in dit draadje wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Indien je voor Export to Mapsource kiest, kun je in het formulier rechtsboven kiezen voor Basecamp.

Nu nog een vinkje zetten bij Open bestand in Basecamp na aanmaken?

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals Powk al zei, rechtsboven in het exportscherm kan je kiezen voor MapSource of BaseCamp.

Als je dat niet ziet werk je waarschijnlijk met een te oude versie. De nieuwste versie is momenteel 8.2.1.199.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je trouwens ook kunt doen.....

 

Open GSAK. Ga naar Tools - Options - Advanced. Dan zie je rechts de optie staan: "Version Check". Die optie moet je aanvinken en verder ook het rondje "every time GSAK runs" en het vierkantje "also check for patches".

 

Als je dat gedaan hebt krijg je in het vervolg meldingen (rechts beneden in GSAK) van nieuwe updates. Die kun je met één klik binnenhalen en installeren. Gaat allemaal vanzelf.....

 

GSAK is zooooooooooooooooooooooooo handig! :-) Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...