Spring naar bijdragen

Cachebeschrijving Openen Op Kaart?


regenboog2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Het lukt me niet meer om een cache te openen via de kaart (geocaching.com default).

Kan dit met de update van gisteren te maken hebben, toen lukte het namelijk nog wel?

Als ik met de muis over de kaart ga, kan ik de naam van de cache ook niet meer zien.

Of misshien doe ik iets fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Bij ons blijft dit helaas problemen geven, je ziet een doosje staan en kan nergens terugvinden om welke het gaat :( Inzoomen/uitzoomen, heropstarten, nix helpt.

Je kan wel de lijst opvragen van caches in de buurt, maar zo kan je nog steeds niet zien welke het zijn.

't Is nu heel omslachtig geworden om vlot caches te kunnen terugvinden, dat ze 't maar snel terug aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat probleem soms ook, maar ik heb google maps uitgezet, en meestal krijg ik het weer goed als ik van map wissel, van openstreetmap naar mapquest. Meestal gaat dat goed, soms niet en dan moet ik de 'map' opnieuw laden.

 

Ik heb het idee dat het wel een bug is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie kan mij helpen??? Ben een starter en nog niet verder gekomen dan pagina waar je een gele, groene of blauwe punt moet aanklikken. Zodra ik dat doe krijg ik de melding geocaching.nl reageert niet.Wie weet wat er mis is???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke kaart bedoel je ( vermeld link )? Ik gebruik altijd deze kaart LINK. Vanaf hier kan je inzoemen naar de regio waar je wat wilt zoeken/bekijken.

 

Ik zou niet via http://www.geocachin...ayCachemaps.php ( kaart van GeoCaching.nl ) gaan. Deze kaart wordt niet meer bijgewerkt en is ook lang zo handig niet als de bovenstaande.

 

edit: die #$%%$@ dikke vinger ook.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ook bij mij krijg ik geen links meer te zien op de kaart. Alleen de naam van de cache wordt getoond. Als je op het icoon klikt zoom je in op de kaart. Firefox of Google maakt geen verschil. Het is heel irritant want zo kan je de caches niet bekijken. Is dit het gevolg van een update of kan het eventueel ook aan eigen instellingen liggen?

bewerkt door amberdehond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...