Spring naar bijdragen

Virtual Caches


Aanbevolen berichten

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom je sinds kort geen Virtuele caches op Geocaching.com meer kan maken?

Ik was namelijk net van plan om er eentje te maken.

 

 

Bij voorbaat dank voor de antwoorden

Jan Plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom je sinds kort geen Virtuele caches op Geocaching.com meer kan maken?

Ik was namelijk net van plan om er eentje te maken.

 

 

Bij voorbaat dank voor de antwoorden

Jan Plezier

Nou, sinds kort. Is toch al enige tijd zo.

En Earth caches zijn nu eigenlijk verkapte virtuals. En er ligt geen rolletje om te loggen. En ze zijn heel vaak gewoon vanuit je leunstoel te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waarom je sinds kort geen Virtuele caches op Geocaching.com meer kan maken?

Ik was namelijk net van plan om er eentje te maken.

 

 

Bij voorbaat dank voor de antwoorden

Jan Plezier

Geocaching.com acquireert klanten voor de GroundSpeak webwinkel. Aan virtuele caches valt niets te verdienen. Daarom worden ze al bijna 10 jaar niet meer gepubliceerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Nou, er zijn situaties waar ik ook wel een virtual had willen plaatsen.

In de National Parks in de US mag je geen fysieke doosjes leggen. Daarom zijn er inderdaad héél veel Earth Caches. En allemaal zeer de moeite waard, overigens!

We vonden een bijzondere plek die geen EC kon zijn, maar op zich toch bijzonder.

De vraag die beantwoord zou moeten worden was heel specifiek, alleen iemand die ter plekke was geweest kon het weten. Ingekerfde initialen op een specifiek punt.

We vonden het toen toch wel jammer dat er geen virtuals meer geplaatst mogen worden,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer

we zien toch liever een mooie vituele waar je moeite voor moet doen ,dan al die regulier die lukraak overal maar worden neergelegd om maar puntjes te scoren.De kwaliteit laat vaak te wensen over, en toestemming vragen? Ik geloof er niks van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer

[...]

 

Het zal de warmte zijn, maar ik snap niet zo goed wat je eigenlijk probeert te zeggen: Een plek die mooi genoeg is voor een virtual is immers ook mooi genoeg voor een traditional en virtuals tellen gewoon mee in de statistieken waarmee ze ook interessant zijn voor "puntjesjagers".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...