dagger38 Geplaatst 4 juni 2012 Geplaatst 4 juni 2012 Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, mocht dit zo zijn dan moet je even in je opties (extra/opties) de cookies toestaan van Geocaching.com Anders gezegd even een uitzonderings regel maken voor GC. Na de laatse update van de browser is namelijk het cookies beleid iets strenger geworden. Aaah dat verklaard veel! Eens kijken of het dan opgelost is Tnx
bastos Geplaatst 4 juni 2012 Geplaatst 4 juni 2012 @ geozoek ,al het geen dat u voorop stelt is gedaan,en het helpt geen fluit!!!!!dus!!!!!
Robinj Geplaatst 4 juni 2012 Geplaatst 4 juni 2012 Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Het was zelfs zo erg dat tabblad wisselen mij al uitlogde. NU is het allemaal weer goed.
salesman Geplaatst 5 juni 2012 Geplaatst 5 juni 2012 Helaas heb ik hetzelfde probleem. Zowel bij Google Chrome, Firefox als bij Igoogle. Dit probleem is ontstaan na de laatste update. Wanneer iemand een oplossing heeft....graag
Juttertjes Geplaatst 5 juni 2012 Geplaatst 5 juni 2012 Wij hebben ook last van het probleem en inderdaad, na de laatste update van com. Groeten van de Juttertjes
terp1234 Geplaatst 5 juni 2012 Geplaatst 5 juni 2012 De geplande update voor de cookies van de GC.com site voor vandaag is helaas opggeschort naar donderdag vanwege testwerk. Nog weer even volhouden weer dus, hopelijk geen verdere uitstel.
Hogelanders Geplaatst 6 juni 2012 Geplaatst 6 juni 2012 Ook hier het probleem bij zowel Firefox als Chrome. Maar ik ben blij dat het probleem niet hier zit en dat ze het bij een volgende update oplossen. Maar niet echt leuk, om steeds je gegevens opnieuw in te moeten typen. Zeker als je wel tien keer per dag even kijkt...
Birdie.NL Geplaatst 6 juni 2012 Geplaatst 6 juni 2012 Gelukkig om te lezen dat er aan het inlogprobleem wordt gewerkt - al lijkt het breder te zijn dan alleen geocaching.com. Op andere sites zoals dit forum heb ik er ook last van (iets met cookies, naar ik meen).
Aanbevolen berichten