Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, mocht dit zo zijn dan moet je even in je opties (extra/opties) de cookies toestaan van Geocaching.com

Anders gezegd even een uitzonderings regel maken voor GC.

Na de laatse update van de browser is namelijk het cookies beleid iets strenger geworden.

Aaah dat verklaard veel!

Eens kijken of het dan opgelost is

Tnx

Geplaatst

Ik heb er ook een tijdje last van gehad. Het was zelfs zo erg dat tabblad wisselen mij al uitlogde. NU is het allemaal weer goed.

Geplaatst

Helaas heb ik hetzelfde probleem.

Zowel bij Google Chrome, Firefox als bij Igoogle.

Dit probleem is ontstaan na de laatste update.

Wanneer iemand een oplossing heeft....graag

Geplaatst

De geplande update voor de cookies van de GC.com site voor vandaag is helaas opggeschort naar donderdag vanwege testwerk. Nog weer even volhouden weer dus, hopelijk geen verdere uitstel.

Geplaatst

Ook hier het probleem bij zowel Firefox als Chrome. Maar ik ben blij dat het probleem niet hier zit en dat ze het bij een volgende update oplossen. Maar niet echt leuk, om steeds je gegevens opnieuw in te moeten typen. Zeker als je wel tien keer per dag even kijkt...

Geplaatst

Gelukkig om te lezen dat er aan het inlogprobleem wordt gewerkt - al lijkt het breder te zijn dan alleen geocaching.com.

Op andere sites zoals dit forum heb ik er ook last van (iets met cookies, naar ik meen).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...