TeamVanGerwen Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 Hallo Ik heb een probleempje bij het ingelogd blijven op geocaching.com Ik log in en vink ook aan dat ik aangemeld wil blijven. Dan sluit ik af (niet uitloggen) en als ik dan weer op de site kom dan ben ik uitgelogd. Heb er eerder geen last van gehad. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en kan ik er iets aan doen dat ik wel weer gewoon ingelogd blijf??
nekrav Geplaatst 25 mei 2012 Geplaatst 25 mei 2012 (bewerkt) Ik weet niet of je toevallig Firefox gebruikt, mocht dit zo zijn dan moet je even in je opties (extra/opties) de cookies toestaan van Geocaching.com Anders gezegd even een uitzonderings regel maken voor GC. Na de laatse update van de browser is namelijk het cookies beleid iets strenger geworden. 25 mei 2012 bewerkt door nekrav
TeamVanGerwen Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Geplaatst 26 mei 2012 Ik lees net op het forum van GC zelf dat er meer mensen een probleem mee hebben. Is dat hier ook zo. Heb echt alles al geprobeerd, maar niks helpt. Denk dat de fout dan toch bij GC zelf zit?? Hoop dat het snel verholpen is, want niet echt relaxt als je elke keer opnieuw in moet loggen als je de site bezoekt.
gandalf 2000 Geplaatst 26 mei 2012 Geplaatst 26 mei 2012 Ik lees net op het forum van GC zelf dat er meer mensen een probleem mee hebben. Is dat hier ook zo. Heb echt alles al geprobeerd, maar niks helpt. Denk dat de fout dan toch bij GC zelf zit?? Hoop dat het snel verholpen is, want niet echt relaxt als je elke keer opnieuw in moet loggen als je de site bezoekt. hoi team van gerwen.dit zal wel weer liggen aan een nieuwe update van com. ook de kaarten van com zijn weer ge-update, en dus weer poepie traag geworden. je wordt er niet goed van.waar betalen we eigenlijk voor?
TeamVanGerwen Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Geplaatst 26 mei 2012 Lekker dan. Je zou toch denken dat het na een update beter moet worden ipv slechter. Maar toch raar dat de één er wel en de ander geen last van heeft. Maar goed hopen maar dat het probleem snel opgelost gaat worden.
LeoCache Geplaatst 26 mei 2012 Geplaatst 26 mei 2012 ook de kaarten van com zijn weer ge-update Hé verrek... Je hebt gelijk. GC.com is weer teruggegaan naar Google Maps??? Zou Google geschrokken zijn dat zo'n grote klant opstapte? Groet, Leo
de-fam Geplaatst 26 mei 2012 Geplaatst 26 mei 2012 Lekker dan. Je zou toch denken dat het na een update beter moet worden ipv slechter. Maar toch raar dat de één er wel en de ander geen last van heeft. Maar goed hopen maar dat het probleem snel opgelost gaat worden. Tot gisteren had ik er ook geen last van, maar ook ik moet nu iedere keer weer inloggen.
geozoek Geplaatst 26 mei 2012 Geplaatst 26 mei 2012 Om automatische in te kunnen loggen maakt je internet een cookie aan. Als je je computer automatisch cookie's verwijderd van moet je verzorgen dat hij dat niet doet. En als je je computer de geschiedenis laat wissen dan moet je de vinkje Cookies en andere site- en plug-ingegevens verwijderen en Opgeslagen wachtwoorden wissen uit zetten, anders vergeet je computer alsnog je wachtwoord.
BigFurryMonster Geplaatst 26 mei 2012 Geplaatst 26 mei 2012 Ik heb er ook last van, maar niet elke keer. Mijn browser zou alle cookies netjes moeten bewaren. Ik vermoed dat er ergens een proces is dat kijkt naar de hoeveelheid cookies die je gebruikt -- ik log op gc.com in via meerdere browsers en meerdere computers. Van tijd tot tijd (doorgaans ca. een week) moet ik overal steeds weer mijn wachtwoord bevestigen. Gelukkig onthoudt de browser die veelal, zodat ik 'm niet hoef in te typen. Wel vrij irritant, inderdaad.
geocase Geplaatst 2 juni 2012 Geplaatst 2 juni 2012 Het lijkt wel steeds vaker op te treden. Nu had ik het zelfs binnen een paar uur, zonder dat de pc uit is geweest, maar één browser (IE) gebruikt... Vreemde zaken!
alkie Geplaatst 3 juni 2012 Geplaatst 3 juni 2012 Probleem bekend bij gc.com zie : http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=296174&view=findpost&p=5048587 Als de link niet werkt, er staat op het gc.com forum: Posted 29 May 2012 - 10:14 AMHi all, thanks for the reports. It looks like a change to cookies made in the last release is misbehaving. We've identified the issue and will have a fix out next Tuesday. Thanks for your patience in the meantime!
gandalf 2000 Geplaatst 3 juni 2012 Geplaatst 3 juni 2012 Probleem bekend bij gc.com zie : http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=296174&view=findpost&p=5048587 Als de link niet werkt, er staat op het gc.com forum: Posted 29 May 2012 - 10:14 AMHi all, thanks for the reports. It looks like a change to cookies made in the last release is misbehaving. We've identified the issue and will have a fix out next Tuesday. Thanks for your patience in the meantime! tja,nog maar een up-date
Grizzly-man Geplaatst 3 juni 2012 Geplaatst 3 juni 2012 Het gebeurd hier ook wel eens. Goed om eens je wachtwoord kennis bij te houden. Soms vervelend, maar dit berichtje heeft al meer karakaters dan het wachtwoord. Er zijn volgens mij ergere dingen. 1
Aanbevolen berichten