Linkalovers Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 (bewerkt) ...... frisse zoute zeelucht zal jullie goed doen...... Helaas, daar is het al veel te laat voor: . Reddeloos verloren zul je bedoelen Edit: Dikke vingers. Niet 1, wel 10 ! 8 mei 2012 bewerkt door Linkalovers
de-fam Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Voor dikke vingers bestaan ook pilletjes....Plaspillen
Linkalovers Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Plaspillen: niet nodig, dat moet ik al van al dat bier. Misschien is dit een oplossing:
Odlaniger Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 Waar gaat dit draadje eigenlijk over? Kompas kijken. Tijd voor een nachtcache, schatzoeken in bed.
wolojoli Geplaatst 8 mei 2012 Geplaatst 8 mei 2012 En weer een nieuwkomer met een vraag weggejaagd... 2
Team Gelaen Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 En weer een nieuwkomer met een vraag weggejaagd... Ja, dat idee bekruipt mij ook een beetje
Linkalovers Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 Ja, dat vrees ik ook. Hopelijk heeft de topic start, na 2 antwoorden zijn kompas weer gevonden. Wij, daarentegen dwalen nog steeds ( of moet ik hier ‘ik’ zeggen ).
antarctica Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 En weer een nieuwkomer met een vraag weggejaagd... Hm, zou kunnen. Aan de andere kant; als je zo gevoelig bent dat je je door dit soort gekwallebal weg laat jagen ............ Er is nergens iets persoonlijks richting TS gezegd en zeker niet iets negatiefs. Antarctica
Odlaniger Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 En weer een nieuwkomer met een vraag weggejaagd... Hm, zou kunnen. Aan de andere kant; als je zo gevoelig bent dat je je door dit soort gekwallebal weg laat jagen ............ Er is nergens iets persoonlijks richting TS gezegd en zeker niet iets negatiefs. Antarctica Teruglezend zie ik dat er inderdaad niets persoonlijks richting de TS is gezegd. Sterker nog, hij wordt genegeerd. Het enige advies dat hij kreeg was een militair kompas te kopen voor 6 euro. En daar heeft hij waarschijnlijk ook niets aan, want hij wil zijn foon aaien.
Odlaniger Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 Het is een ZIJ Kon ik dat weten? Sorry, het zij zo.
de-fam Geplaatst 10 mei 2012 Geplaatst 10 mei 2012 Het is een ZIJ Kon ik dat weten? Sorry, het zij zo. In haar profiel is het een Zij, en zo zij het Zij ze
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden