Spring naar bijdragen

Kompas


dieren

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

...... nu nog de bijbehorende tanks zien terug te vinden.......

Ik heb een oplossing: als ik nu op alle knoppen duw, wie wil dan even buiten kijken of er wat beweegt?

 

M.b.t. de afstandsbediening Mijn link : niet verder vertellen hé! Als de russen die dingen in hun handen krijgen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...... nu nog de bijbehorende tanks zien terug te vinden.......

Ik heb een oplossing: als ik nu op alle knoppen duw, wie wil dan even buiten kijken of er wat beweegt?

 

M.b.t. de afstandsbediening Mijn link : niet verder vertellen hé! Als de russen die dingen in hun handen krijgen......

 

Ik kan niet uit alle ramen tegelijk kijken, dus als je even wacht, dan roep ik al mijn kinderen op om mee te surveilleren.

 

Edit: typevingercorrectie

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eat:

 

PS. 'dieren' we willen je graag helpen! Geocaching is erg leuk en verslavend namelijk! Heb je al een account aangemaakt via geocaching.com? Dat kan tegenwoordig heel gemakkelijk via Facebook.

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:eat:

 

PS. 'dieren' we willen je graag helpen! Geocaching is erg leuk en verslavend namelijk! Heb je al een account aangemaakt via geocaching.com? Dat kan tegenwoordig heel gemakkelijk via Facebook.

 

Maak nou geen slapende pitbulls wakker.

 

En heeft iemand al iets gevonden? Of zal ik de knoppen gewoon wat langer induwen :blush: ?

 

Nog even blijven duwen, volgens mij zag ik iets bewegen, het was in ieder geval groen gacamoufleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 1 is het batterijtje al op, dus die staat nu ergens ( hopelijk niet in de weg ) stil. Van een andere is de batterij bijna leeg. Let op: tank kan wat rare bewegingen gaan doen.

 

Ps. ik moet mijn excuses aan 'Dieren' aanbieden voor het laten ontsporen van dit draadje. Mocht u nog een antwoord willen, laat u dat a.u.b. even weten.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van 1 is het batterijtje al op, dus die staat nu ergens ( hopelijk niet in de weg ) stil. Van een andere is de batterij bijna leeg. Let op: tank kan wat rare bewegingen gaan doen.

 

Ps. ik moet mijn excuses aan 'Dieren' aanbieden voor het laten ontsporen van dit draadje. Mocht u nog een antwoord willen, laat u dat a.u.b. even weten.

 

Weer zo'n ontspoorder, alsof Prorails nog niet genoeg problemen heeft.

Het camouflagegroen dat ik zag bewegen was trouwens van de Acer pseudoplatanus in mijn tuin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stelletje mafkezen :bag:

 

Klopt, hobby van mij.

 

Daar heb je pilletjes voor. :lol:

 

Kun je nu niet even serieus zijn? Moet ik aan mijn huisarts vragen of hij een pilletje heeft tegen mafkezerij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...