Spring naar bijdragen

Onzorgvuldig


Reuzen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het hele gedoe rondom loggen op het internet zonder dat het logboek is gevonden had men allang kunnen voorkomen door, aan elke cache een logcode toe te kennen. Hetzelfde als bij een TB. Deze code wordt dan vermeld in het logboek. Dus geen logboek ook geen internet log. En ook nog eens veel minder valse logjes.

Natuurlijk kunnen deze codes doorgespeeld worden door valsspelers, maar ik denk dat het toch een hele hoop zou schelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tlc betekent dus blijkbaar onderhoud nodig? En wat is tic nou weer? Is het misschien handiger om het op een geocaching forum bij geocachingtermen te houden? Niet iedereen snapt faceboektaal (of waar deze afkortingen vandaan komen).

 

Na enig speuren denk ik dat deze wordt bedoeld? Die zal zo te zien binnenkort het archief ingaan.

De CO heeft sinds augustus niet meer heeft ingelogd. Over het waarom ga ik niet speculeren. Je kan het negatief benaderen en er schande van spreken maar mijn ervaring is dat er meestal iets diepers (tragisch?) achter steekt.

 

Wat een logcode hier voor een meerwaarde heeft snap ik niet. Dat is juist een extra reden om het logboek NIET te hoeven tekenen, waardoor volle logboeken nog minder zullen worden gemeld, zodat volle logboekjes nog minder zullen worden vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het weer meewerkt morgen zal ik es langs om te zien hoe de cache er nu bij ligt.

Als deze nog steeds onderhoud nodig heeft zal ik een N/A indienen...

 

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben,

het hoe en waarom een cache aan zn lot wordt overgelaten weet je niet en zullen we waarschijnlijk wel nooit achter komen.

 

Hoe dan ook ik heb al ideeen voor een vervanger op deze locatie :)

 

Groeten Fixxer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t

 

Wat een logcode hier voor een meerwaarde heeft snap ik niet. Dat is juist een extra reden om het logboek NIET te hoeven tekenen, waardoor volle logboeken nog minder zullen worden gemeld, zodat volle logboekjes nog minder zullen worden vervangen.

De meerwaarde zou zijn dat het logboek en dus de code eerst eens gevonden moeten worden voordat je een found kunt loggen. Het zelf maar een kokertje achterlaten en zo een found loggen behoort daarmee tot het verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Stefan,

 

Ik ben het helemaal met je eens, omdat ik geen facebook gebruiker en geen facebook lezer ben. Ik weet dus, net als jij, niet wat een tic is.

Super gaaf dat je voor forum.nl aan het speuren bent geslagen.

Ik ben door jouw speurwerk op Ameland terecht gekomen...

 

Het is een mooi verhaal en volgens mij ook een bijzonder mooie fietsroute

Ik hoop alleen een beetje dat je ongelijk hebt door te schrijven dat er, mogelijkerwijs misschien, iets tragisch met de CO zou zijn gebeurd.

Het is goed dat Geo Guy de CO al heeft benaderd.

 

Groetjes van Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben door jouw speurwerk op Ameland terecht gekomen...

Mocht je geïnteresseerd zijn raad ik je aan om er heen te wadlopen vanaf Holwerd. Bijkomend voordeel is dat je de earthcache De Waddenzee mag loggen. En bij zowel het begin- als bij het eindpunt ligt een traditional. Na het wadlopen word je per tractor naar Nes gebracht, waarna je de rest van de dag voor jezelf hebt. Het veer terug naar Holwerd hoef je niet meer te betalen.

 

Ik heb dit zo'n drie jaar geleden gedaan en ik ben zeker van plan om het ooit nog een keer te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stefan

 

Eén van de Kikkers heeft in juli 2016, bij perfecte weersomstandigheden, wad gelopen. Dat was georganiseerd door

Geocacheteam de Bosmannetjes. Het GC nummer heb ik niet direct bij de hand. Het is, heb ik mij laten vertellen, voor alle deelnemers een mooie tocht geweest :sweatdrop:

 

Tsjaa, soms rapen wij kokertjes en soms doen wij aan geocachen

 

Graag tot snel :goof:

De Kikkers

 

 

Ik ben door jouw speurwerk op Ameland terecht gekomen...

Mocht je geïnteresseerd zijn raad ik je aan om er heen te wadlopen vanaf Holwerd. Bijkomend voordeel is dat je de earthcache De Waddenzee mag loggen. En bij zowel het begin- als bij het eindpunt ligt een traditional. Na het wadlopen word je per tractor naar Nes gebracht, waarna je de rest van de dag voor jezelf hebt. Het veer terug naar Holwerd hoef je niet meer te betalen.

 

Ik heb dit zo'n drie jaar geleden gedaan en ik ben zeker van plan om het ooit nog een keer te doen!

 

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na enig speuren denk ik dat deze wordt bedoeld? Die zal zo te zien binnenkort het archief ingaan.

 

Wat een logcode hier voor een meerwaarde heeft snap ik niet. Dat is juist een extra reden om het logboek NIET te hoeven tekenen, waardoor volle logboeken nog minder zullen worden gemeld, zodat volle logboekjes nog minder zullen worden vervangen.

 

zie bij die bewuste cache het faalen van de NLreviewers,

de reviewer heeft hem zelf offline gehaald en nu plaatst hij weer een bericht dat het hem opvalt dat de cache al een tijdje offline staat (ja snuggere, dat offline halen heb je zelf gedaan)

volgens zijn eigen bericht uit December had deze hij deze cache nu moeten archiveren, waarom hij het niet doet kan ik alleen maar omschrijven als desinteresse om het juiste te doen van de hele groep NLrevieuwers waarmee wij in dit landje helaas behept zijn

 

een inlogcode!, kom op zeg! we zijn toch geen kinderen! als je zelf de verantwoording niet aankan om een cache als "not found" te loggen als de cache niet gevonden is, moet je dan niet naar een psigiater? hard hollend wel te verstaan! wat voor een sneu figuur ben je dan.

ik kan je ook op een presenteerblaadje geven dat al die inlogcodes overal gedeeld worden, is dat de kant op die we willen?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom gerust langs op Ameland!

 

Er zijn hier een aantal tradi's op mooie en hystorische plekken.

En vergat ik bijna te zeggen de wandelingen of fietsroutes zijn ook zeker de moeite waard!

 

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...