de-fam Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 En jij denkt dat ik met een zootje homo's naar Belgenland wil? Antarctica soort zoekt soort :) Dat neem ik jullie ook niet kwalijk; als je mij er maar buiten laat! Antarctica Mij ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Pfffff, het was een heftige avond op het forum van .nl Dat heb je niet bij de buren Hooning: ben je er al uit wie je echte vrienden zijn; de facebookers of de geocachers? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Pfffff, het was een heftige avond op het forum van .nl Dat heb je niet bij de buren Hooning: ben je er al uit wie je echte vrienden zijn; de facebookers of de geocachers? Antarctica tja dat is een goede vraag ik dacht hier maar ja hier beginnen ze ook al lelijk te doen toch maar weer naar facebook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 toch maar weer naar facebook Jammer, ik begon je net aardig te vinden. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 toch maar weer naar facebook Jammer, ik begon je net aardig te vinden. Antarctica Nou nou hooning dat heb je dan maar weer mooi voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 toch maar weer naar facebook Jammer, ik begon je net aardig te vinden. Antarctica MAAR jij blijft toch wel mijn beste vriend ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Hm ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 toch maar weer naar facebook Jammer, ik begon je net aardig te vinden. Antarctica MAAR jij blijft toch wel mijn beste vriend ??? Hm ..... Het lijkt erop dat dit ook weer de goede kant op navigeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Hm ..... ik zie dit als een JA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Jullie laten dit draadje ontsporen. Het ging over facebook. Dat daar homo's op staan is niet verwonderlijk, want wie is er niet homo? Homo is Latijn en betekent mens. Homo Sapiens is een ander verhaal. Dat is een denkend mens of een denkende homo. Uhh, ik raak even de draad (het draadje) kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik neem nog even een beschuitje bij de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pocileh Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie net een 'leuk' berichtje op de nieuwspagina van een landelijke KRANT Precies waarom ik die asocial media verfoei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brokkie57 Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik zie net een 'leuk' berichtje op de nieuwspagina van een landelijke KRANT Precies waarom ik die asocial media verfoei. Je bent wat je er zelf op zet..... Zolang je zelf geen account aanmaakt, heb je toch niets te vrezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pocileh Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Lees dit draadje maar eens door, dan zie je wel hoe ik er over denk.. En och, dan zie je ook hoe ze je dan belachelijk proberen te maken... Enfin, ieder zijn meug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 mei 2012 Share Geplaatst 7 mei 2012 Op facebook vragen ze om nog meer zaken KLIK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden