Odlaniger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 En jij brengt mij weer op een idee. Ik plaats de afbeelding van een fles whisky. Verwacht je dan, dat ze iets mee brengen? Als Jameson op facebook kijkt, dan verwacht ik dat wel. Hello, I'm coming from Ireland. I saw your Facebook and I bring you the smooth whiskey from Ireland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 (bewerkt) @Odlaniger : Is het een teleurstelling als ik zeg, dat mijn idee beter is 5 mei 2012 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 @Odlaniger : Is het een teleurstelling als ik zeg, dat mijn idee beter is Jouw idee is niet beter, kwestie van smaak. Ik heb niets met chippendales. Ik wist niet dat Linkalovers een vrouw was. Of heb ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Jouw idee is niet beter, kwestie van smaak. Ik heb niets met chippendales. Ik wist niet dat Linkalovers een vrouw was. Of heb ik het mis? De kans dat er iemand reageert op mijn 'chippendale'-foto is veel groter, dan dat Jameson op jouw facebook reageert. Wat trekt een 'chippendale' het meeste aan: mannen of vrouwen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Jouw idee is niet beter, kwestie van smaak. Ik heb niets met chippendales. Ik wist niet dat Linkalovers een vrouw was. Of heb ik het mis? De kans dat er iemand reageert op mijn 'chippendale'-foto is veel groter, dan dat Jameson op jouw facebook reageert. Wat trekt een 'chippendale' het meeste aan: mannen of vrouwen ? Een chippendale trekt zowel vrouwen als mannen aan, maar niet mij. Liever een reactie van Jameson of Jennifer Loops dan van een chippendale. Maar nu ga ik mijn hondje uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 (bewerkt) Een chippendale trekt zowel vrouwen als mannen aan, maar niet mij. Liever een reactie van Jameson of Jennifer Loops dan van een chippendale. Dit gaat geheel de verkeerde kant op . Natuurlijk hoopte ik een vrouwelijke reactie uit te lokken met de 'chippendale'-foto op smoelboek Edit: dikker vingers 5 mei 2012 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Nou ik heb de eerste facebooklid mee gemaakt ik had hem gevraagd een andere log neer te zetten word ik uitgescholden voor HOMO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Is homo een scheldwoord? Kun je iemand dan ook uitschelden voor hetero? :lol1: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 Is homo een scheldwoord? Kun je iemand dan ook uitschelden voor hetero? :lol1: tja tegenwoordig is dat een scheldwoord (ook al ben je het) met dank aan nieuw kids on de block ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Het zit je dit weekend niet mee, Hooning! Fout rijden in belgenland en ook nog voor homo uitgemaakt worden. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 (bewerkt) Het zit je dit weekend niet mee, Hooning! Fout rijden in belgenland en ook nog voor homo uitgemaakt worden. Antarctica tja was jij maar meegegaan ik heb je gemist bij beide gevallen 6 mei 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 En jij denkt dat ik met een zootje homo's naar Belgenland wil? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 als je maar goed gekleed bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 6 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2012 (bewerkt) En jij denkt dat ik met een zootje homo's naar Belgenland wil? Antarctica soort zoekt soort :) he maar ik ruik toch een beetje Jaloezie 6 mei 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 En jij denkt dat ik met een zootje homo's naar Belgenland wil? Antarctica soort zoekt soort :) Dat neem ik jullie ook niet kwalijk; als je mij er maar buiten laat! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden