bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 En dan nu een mop over hollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Ja! Kom maar! Kom maar! Waarom de banen op hun vlag horizontaal lopen? Dan kunnen ze hem tot aan de mast afslijten! (woehoe!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 http://www.qooqle.nl/?q=En+dan+nu+een+mop+over+hollanders+ Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Hoezo moppen over Hollanders..En de rest van de Nederlanders dan is daar geen mop over? Btw alles wat er over Hollanders gezegd wordt is de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Hoezo moppen over Hollanders..En de rest van de Nederlanders dan is daar geen mop over? [...] Nou, kijk zelf maar voor jouw woonplaats (klikkerdeklik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 23 april 2012 Auteur Share Geplaatst 23 april 2012 @ casteel, nu ge het zelf aanhaald,ik heb nog een vraag over een gsm met weliswaar een blauw pijltje voor wat dient dat ?? ¿ ¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Hollanders en andere Nederlanders zijn zo krenterig dat ze elkaars filmdoosjes rippen, die normaal gesproken toch al gratis zijn. Zo goed bastos? Belgen doen het beter. Die kopen bij de fotograaf gewoon fotorolletjes, bewaren de doosjes en gooien de filmrolletjes weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 @ casteel, nu ge het zelf aanhaald,ik heb nog een vraag over een gsm met weliswaar een blauw pijltje voor wat dient dat ?? ¿ ¿ Te moeilijk om uit te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dennden Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Ik had hem bij z'n vorige topic al opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 @ casteel, nu ge het zelf aanhaald,ik heb nog een vraag over een gsm met weliswaar een blauw pijltje voor wat dient dat ?? ¿ ¿ Dat pijltje wijst altijd naar het oosten. Dat is handig ten tijde van gebed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Wat betekend dit symbool(aan de pijl),ik kan er niets over vinden,of heb ik het over het hoofd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 @ casteel, nu ge het zelf aanhaald,ik heb nog een vraag over een gsm met weliswaar een blauw pijltje voor wat dient dat ?? ¿ ¿ Dat pijltje wijst altijd naar het oosten. Dat is handig ten tijde van gebed. En voor onze medelanders: هذا السهم يشير دائما إلى الشرق. وهذا مفيد في وقت الصلاة. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dennden Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Wat betekend dit symbool(aan de pijl),ik kan er niets over vinden,of heb ik het over het hoofd gezien. Hoe zou deze afbeelding gemaakt zijn? Stift op scherm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 In één van de vorige topics kreeg ik het compliment van een andere levensgenieter (de-fam, triskelle of iemand anders, ben even vergeten welke persoon met een goed geheugen, ik dus niet, zie het topic over altzheimer) dat ik het leuk vind topics te laten ontsporen. Ik ben blijkbaar niet de enige al doe ik er deze keer weer graag aan mee. Dus even een vraag: ik kan op naam van de TS bastos geen found of hidden caches vinden. Schuilnaam voor dit forum? En een aanvullende vraag: kan ik op geo.com een tweede account aanmaken met een andere username en hetzelfde emailadres of heb ik dan ook een ander emailadres nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Volgens mij heeft de topic starter hier zelf zijn draadje laten ontsporen. @Odlaniger: je gaat hier toch niet af en toe onder een andere naam terug komen, he? Antarctica (die er ook een alter ego op na houdt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden