scholma Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 (bewerkt) Dag collega-cachers, Ik heb kort geleden mijn eerste cache gelegd in Utrecht en zit inmiddels weer zonder lege fotorolletjes. Is er iemand in de buurt die er misschien een stuk of 20 kan missen of een goede tip heeft waar ik terecht kan? Ik ben al enkele winkels (hema, kruitvat) langsgeweest, maar daar hadden ze niks meer. Fotowinkels zou ik nog kunnen proberen... Vriendelijke groet, Geert 10 april 2012 bewerkt door 't Hopbelletje Graag reactie via pm of mail 06 weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 06-nummer in een post....beter verwijzen naar mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mueko Team Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Dag collega-cachers, Ik heb kort geleden mijn eerste cache gelegd in Utrecht en zit inmiddels weer zonder lege fotorolletjes. Is er iemand in de buurt die er misschien een stuk of 20 kan missen of een goede tip heeft waar ik terecht kan? Ik ben al enkele winkels (hema, kruitvat) langsgeweest, maar daar hadden ze niks meer. Fotowinkels zou ik nog kunnen proberen... Vriendelijke groet, Geert Ik heb kleine bruine container met schroefdop bij een apotheek gratis gekregen. Ze zijn een tikje groter als een filmcontainer. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Ik hoop dat het waypoints worden in een (lange) multi ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Welkom Geert! Ik zie dat je al wat ervaring hebt opgedaan met cachen in de VS. Misschien is het leuk om ook eerst wat caches te zoeken in Utrecht? Zodat je weet waar al caches liggen? Er ligt genoeg moois! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Welkom Geert! Ik zie dat je al wat ervaring hebt opgedaan met cachen in de VS. Misschien is het leuk om ook eerst wat caches te zoeken in Utrecht? Zodat je weet waar al caches liggen? Er ligt genoeg moois! Heb ik de juiste Scholma bekeken? Enkele gevonden caches in de VS in 2010. Geen geplaatste cache gevonden in Utreg. Beetje flauw: filmrolletjes doe ik in mijn camera, maar die fout wordt heel vaak gemaakt. Filmdoosjes worden schaars, het analoge fotograferen is bij de meeste mensen uit de gratie geraakt en de meeste doosjes zijn al verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Filmdoosjes worden schaars, het analoge fotograferen is bij de meeste mensen uit de gratie geraakt en de meeste doosjes zijn al verstopt. [reclame]NU, 1 euro per canister, wit of zwart.......wie maakt me los?[/reclame] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 20 april 2012 Share Geplaatst 20 april 2012 Filmdoosjes worden schaars, het analoge fotograferen is bij de meeste mensen uit de gratie geraakt en de meeste doosjes zijn al verstopt. [reclame]NU, 1 euro per canister, wit of zwart.......wie maakt me los?[/reclame] Scholmaakt jou los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 21 april 2012 Share Geplaatst 21 april 2012 Oja, ik ben vergeten achter mijn postje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
guuske Geplaatst 21 april 2012 Share Geplaatst 21 april 2012 Ik heb nog wat medicijn potjes staan (zonder stickers) voor wie er interesse in heeft klik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden