Team Gelaen Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Gelezen in de Geocaching.com weekly newsletter.... 4 - Creative Caching Place the geocache in a location you would like people to visit. Ask yourself, "Would I show my favorite person in the world this geocache?" Is the geocache placed in a scenic overlook? Does it reveal a hidden history or is the geocache experience creative? If you answered at least one "yes," you're on the right rack to placing a great cache. Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Tja..helaas denken hier heel veel mensen anders over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Ik denk: leuke stront plek, lekker vies, hier wil ik mijn favouriete persoon wel bezig zien met mijn bijzonder verstopte niemendalletje. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Tja..helaas denken hier heel veel mensen anders over. Een stukje vangrail of een verkeersbord kan ook heel mooi zijn.. of bijzonder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Staat er toch nog wat interessants in die Weekly Newsletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 8 april 2012 Auteur Share Geplaatst 8 april 2012 Als die vangrail of dat verkeersbord op een bijzondere plaats staat is daar op zich niks mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Als die vangrail of dat verkeersbord op een bijzondere plaats staat is daar op zich niks mis mee. Tja en dat staan de meesten ook hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 8 april 2012 Auteur Share Geplaatst 8 april 2012 Hm. Volgens mij staan de meeste niet op een plek die ik aan mijn beste vrienden zou willen laten zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Hm. Volgens mij staan de meeste niet op een plek die ik aan mijn beste vrienden zou willen laten zien Echt niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 8 april 2012 Auteur Share Geplaatst 8 april 2012 Tjsa, eigenlijk heb ik dat nooit gecontroleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Staat er toch nog wat interessants in die Weekly Newsletter Ook erg fijn dat iemand het heeft gelezen en de moeite neemt om het onder de aandacht te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden