thex Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Bewijs maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Heb net mijn lontje gemeten....wees gerust hij is lang zat De vrouwtjes denken daar anders over volgend mij Zeg hooning moet jij geen kruisjes gaan zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he. Stichting lekker dier is hier niet van gedient. Zit een aangevreten chocolade paashaas met gat in de kont tegen over een aangevreten paashaas met afgebeten oren. Zegt de paashaas: mijn kont doet zo'n pijn. Zegt de andere haas: wablieft ? hahahahahahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Genoeg moppen over paashazen, anders ben ik bang dat ik flauw ga worden. Wat was er eerder: de paashaas of de kip? Het paasei! Humor over cachen is genoeg te bedenken. Als ik tegen mijn echtgenote zeg dat ik ga cachen, doet ze al bijna in de broek van het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Een in mijn ogen grappige, melige of scherpe opmerking wordt meestal niet gewaardeerd. Dat waardeer ik over algemeen wel. Humor is een uitstekende manier om het wereldje te relativeren. En graag leid ik de aandacht af van het onderwerp, een topic laten ontsporen vind ik leuk. Een topic laten ontsporen valt niet onder mijn definitie van humor. Het geeft alleen maar gedoe. De humor is dan juist ver te zoeken. Voorbeeld van laten ontsporen: topic over telescoopspiegel met magnetische hevel. Vraag waar die voor te gebruiken is. Antarctica (ja hij): met de andere kant kun je de hondenpoep onder je schoenen verwijderen. Vervolgens heb ik de discussie expres veranderd in welk schoeisel je het best kunt gebruiken bij het cachen. En daar kwam een aantal hilarische adviezen uit voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Eieren zitten hier zat En nu gaat het opeens weer over ons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Heb net mijn lontje gemeten....wees gerust hij is lang zat De vrouwtjes denken daar anders over volgend mij Zeg hooning moet jij geen kruisjes gaan zoeken... Waar gaat dit draadje nou eigenlijk over ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Oke oke komt een boer met kiespijn bij de tandarts zegt de boer kunt u trekken zegt de tandart niet waar u bij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Over lontjes en strijkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 april 2012 Auteur Share Geplaatst 5 april 2012 Waar dit draadje over gaat? Over gegeven paarden die je niet op hun bek mag slaan; over de paashaas met pijn in z'n hol, over ............... weet ik veel. Maar het leest wel lekker (zeker na een &%$#* dag waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!) Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Waar dit draadje over gaat? Over gegeven paarden die je niet op hun bek mag slaan; over de paashaas met pijn in z'n hol, over ............... weet ik veel. Maar het leest wel lekker (zeker na een &%$#* dag waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!) Antarctica En over paaseieren Ps gelukkig heb JIJ de broek nog aan (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 (bewerkt) ...waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!) Antarctica Haal die haakjes maar weg! Edit: en maak je niet zo druk. Morgen lekker cachen! 5 april 2012 bewerkt door Casteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 (bewerkt) ...waarbij ik waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen!) Antarctica Haal die haakjes maar weg! Edit: en maak je niet zo druk. Morgen lekker cachen! Tja onbijtkoek bij het stoplicht ( en een bon heb ik al) 5 april 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 Sniefeltje hier, tarrel daar! Lang leve paasweekend. Ik hoop dat de regering in het weekend van 6, 7, 8 en 9 april eens gaat nadenken over de driedaagse werkweek! Zeepsop. Kaassoufflee. Etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 april 2012 Share Geplaatst 5 april 2012 waarschijnlijk een (onterecht) proces aan m'n broek heb gekregen Hoezo waarschijnlijk: waren ze niet duidelijk dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden