Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd een antwoord te krijgen, maar ik kan mijn antwoord niet vinden.

Wij (Thefrog65) zijn druk bezig met onze eerst cache. We hebben de pagina al gemaakt omdat we niet zo bekend zijn met html enz, maar nu vroegen we ons af liggen de coordinaten dan nu vast? Als in dat er niemand meer een pagina kan aanmaken met coordinaten binnen de 160 meter van onze cache?

Geplaatst

Tja, als je toestemming hebt gevraagd aan de eigenaar van het terrein, indien niet je eigen grondgebied is, dan zit je al voor een groot gedeelte goed, hij of zij zouden moeten weten of er nog andere aanvragen zijn geweest.

Je kan je coordinaten mischien bij een van de reviewers laten controleren.

Geplaatst

zolang je pagina niet is gepubliseerd kan iemand anders ook met je coordinaten aan de haal gaan.

Pas na het publiseren door de reviewers ligt het coordinaat vast.

Geplaatst

Tja, als je toestemming hebt gevraagd aan de eigenaar van het terrein, indien niet je eigen grondgebied is, dan zit je al voor een groot gedeelte goed, hij of zij zouden moeten weten of er nog andere aanvragen zijn geweest.

Dit gaat natuurlijk niet geheel op, bijvoorbeeld indien naburig terrein van andere grondeigenaren is.

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb al met de zoekfunctie geprobeerd een antwoord te krijgen, maar ik kan mijn antwoord niet vinden.

Wij (Thefrog65) zijn druk bezig met onze eerst cache. We hebben de pagina al gemaakt omdat we niet zo bekend zijn met html enz, maar nu vroegen we ons af liggen de coordinaten dan nu vast? Als in dat er niemand meer een pagina kan aanmaken met coordinaten binnen de 160 meter van onze cache?

Nee, het aanmaken van een pagina wordt niet gezien als een reservering. Het scheelt als je goede afspraken met de eigenaar / beheerder van de grond hebt gemaakt, maar ook dat biedt geen enkele garantie. Snel publiceren dus ... en oh ja ... op het gevaar af dat je nu alles moet aanpassen ... 0,1 mile is 161 meter ;-)

NB; Geen nieuwerwetse smiley want gepost vanaf tablet.

Edit: Schreifvout

bewerkt door Triskelle
Geplaatst (bewerkt)

zolang je pagina niet is gepubliseerd kan iemand anders ook met je coordinaten aan de haal gaan.

Pas na het publiseren door de reviewers ligt het coordinaat vast.

Dit is niet waar, als je op de cachepagina het coordinaat hebt gezet wordt deze "gereserveerd"

Als dit te lang duurt kan het wel zo zijn dat ze worden afgepakt.

bewerkt door team nessa
Geplaatst

Dit is niet waar, als je op de cachepagina het coordinaat hebt gezet wordt deze "gereserveerd"

Stáát dat ook daadwerkelijk ergens?

Geplaatst

Dat staat wellicht nergens, maar heb ook ik proefondervinderlijk vastgesteld...

Geplaatst

Dan zou je eens moeten zoeken op het forum van de buren. Daar heeft vorig jaar de uitdraai van een chat met 1 van de reviewers op gestaan. Daar is dit ook behandeld, maar de details weet ik niet meer.

Geplaatst

Dan zou je eens moeten zoeken op het forum van de buren. Daar heeft vorig jaar de uitdraai van een chat met 1 van de reviewers op gestaan. Daar is dit ook behandeld, maar de details weet ik niet meer.

Na enig speuren en spitten neem ik aan dat aan deze uitspraak van GeoGuy van 26 mei 2011 wordt gerefereerd:

v: Hoe zit het met het eindcoordinaat als je de cache hebt aangeboden, en je krijgt hem terug. Kan je plekje dan door een ander ingepikt worden??

a: Caches worden gereviewed op volgorde van GC nummer. Daarbij houden we rekening met caches die al "in behandeling" zijn en die krijgen voorrang.

Dit slaat echter op caches die in behandeling zijn (met andere woorden: meedraaien in het review-proces), dus niet op pagina's die zijn aangemaakt en waar de reviewer (nog) geen bemoeienis mee heeft.

Geplaatst

Oke bedankt voor jullie antwoorden :)

Op dit moment zijn we er druk bezig mee, vandaag loop ik de multi nog een keer om alle waypoints te checken. We hadden zelf al door dat er 1 verplaatst moet worden ivm hangjeugd. Vandaag gaat 1 van onze vaders de cachebehuizing regelen. Dus aan het eind van de komende week zijn we weer een stuk dichterbij het eindresultaat.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...