Spring naar bijdragen

Snelle Manier Om Een List Aan Te Maken Van Een Zooi Caches?


MacDD

Aanbevolen berichten

DDtje toch. Je neemt het midden van je cache reeks. Vraagt op .com een querie aan met ruime straal hierom en 1000 caches van type waardeloze opraper en mysterie.

Pleurt ze in gsak 8 (let op versie 8). Zoek dan op de gewenste namen en vink deze aan. Je kunt op naam sorteren door op de balk boven de namen te drukken. Zet op de user vinkjes een filter. Ga dan naar .com, maak een lege bookmark aan onder de naam oprapers. Vanuit GSAK 8 kun je dan deze rechtstreeks in de bookmark pompen in luttele seconden. .Com levert je deze functionaliteit iig niet.

 

its easy, ook pour vous

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

DDtje toch. Je neemt het midden van je cache reeks. Vraagt op .com een querie aan met ruime straal hierom en 1000 caches van type waardeloze opraper en mysterie.

Pleurt ze in gsak 8 (let op versie 8). Zoek dan op de gewenste namen en vink deze aan. Je kunt op naam sorteren door op de balk boven de namen te drukken. Zet op de user vinkjes een filter. Ga dan naar .com, maak een lege bookmark aan onder de naam oprapers. Vanuit GSAK 8 kun je dan deze rechtstreeks in de bookmark pompen in luttele seconden. .Com levert je deze functionaliteit iig niet.

 

its easy, ook pour vous

bedankt thex.

Die laatste stap kendie ik niet. Is wel een stap extra, maar lijkt dus zo te werken. Stom van gc.com dat het niet anders kan.

 

maauh, even voor your info.

 

Ik wil deze doen omdat de wandeling me mooi lijkt. En hij is in de buurt.

Dus dan wil ik waardeloze opraper niet zo benomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooow, snap ik, maar ik zou hem niet doen denk ik. Ik gebruik gsak om ze juist te ontlopen. Anyhow, gsak 8 is je complete beheer. Ik heb hier 2600 nachtcaches op de bookmark staan, en now way ik deze op het oog kan onderhouden. Die nieuwe .com api samen met gsak regelt het allemaal.

Maar prive cursus ik gsak wil ik best wel geven als je er behoefte aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ooow, snap ik, maar ik zou hem niet doen denk ik. Ik gebruik gsak om ze juist te ontlopen. Anyhow, gsak 8 is je complete beheer. Ik heb hier 2600 nachtcaches op de bookmark staan, en now way ik deze op het oog kan onderhouden. Die nieuwe .com api samen met gsak regelt het allemaal.

Maar prive cursus ik gsak wil ik best wel geven als je er behoefte aan hebt.

Waarom zou je die niet doen Thex. Ken je het gebied of is het uit principe? 1tse vind ik van belang, want ik waardeer je mening in dat. 2de is persoonlijk, dus kan ik anders keizen.

Zoals ik het zag is het een mooie wandeling langs water. En daar hou ik van.

 

Ennuh, mag ik die nachtcache lijst van je? Ik ben daar ook hard naar op zoek.

 

En ik hoef niet echt een GSAK prive cursus, leer zo ook steeds bij. Maar toch bedankt.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je nou een bookmark list of een pocket query maken? Met een pocket query kan ik je helpen:

 

Kader met de kaart op .com het gebied af waar je naar toe gaat en klik op save as pocket query. Zo simpel? Yep, zo simpel!

 

Ik wil een list. Maar ik heb dus net van Thex gehoord dat ik vanuit GSAK iets kan maken in gc.com, dus daar ga ik naar kijken. samen met jou ding werkt dat perfect genoeg voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die functionaliteit van gsak 8 kende ik ook nog niet!

Bedankt voor de tip (niet dat ik erg vaak bookmarklists maak, maar voor het bijhouden van de 'eitjes' caches en 'sleutel' caches kan het vast van pas komen).

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Wat is het voordeel van een bookmarklist tov een aparte DB in GSAK?

 

Behalve dat één centrale database efficienter werkt (je hoeft maar één database up-to-date houden) is een bookmarklist ook beschikbaar als je op een andere computer even iets aan het doen bent (bijvoorbeeld op je werk tijdens de pauze) en je kan hem openbaar maken zodat anderen er ook plezier van kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is het voordeel van een bookmarklist tov een aparte DB in GSAK?

De bookmark kun je delen met enkele of alle geocachers.

Het bijhouden van de bookmark is een crime.

GSAK bijhouden is eenvoudig en centraal.

Een bookmark huit GSAK bijhouden is eenvoudig, snel en foutvrij

Een bookmark kun je altijd bij.

 

Kortom: je hebt beide nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...