Spring naar bijdragen

Snelle Manier Om Een List Aan Te Maken Van Een Zooi Caches?


MacDD

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik ga een rondje lopen van een cache of 50-60.

 

Nu heb ik er zo'n hekel aan om elke cache apart in een list te moeten zetten en dan een querie aan te maken.

is er een snelle manier voor, maar wel zo dat ik dan enkel die caches heb die ik wil hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

PQ route is dan toch de snelste oplossing

Punt a naar punt b alles in een straal van x en je hebt je route?

yeah, sure.

Goede vraag. Pannekoeken zijn inderdaad erg lekker.

 

Oftewel, ik snap er echt nix van.

 

Oja, ik kan echt wel een PQ aanmaken en een list. Maar ik wil deze specifieke caches hebben en geen andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zoek naar rondje de eendracht met geocaching quick in het veld keyword dan krijg je 3 pagina's met caches. Die kan je dan per pagina in gsak zetten. Onderaan de pagina staat check all, dit aan klikken en dan download waypoints aanklikken. Verder wijst het de weg vanzelf. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat levert je een .loc bestand op. Is dat voldoende?

Maar dan heb ik nog steeds geen list. En dat is wat ik wil.

List>querie>GSAK

 

Edit, geprobeerd, maar met check all pakt hij enkel 1 pagina met caches (dus 20 stux) tegelijkertijd. Moet ik nog meerdere bewerkkingen doen.

En dan heb ik enkel .loc, geen .gpx

 

En dan werkt dit nu, omdat ik een zoekfunctie doe op een rondje.

 

Maar eigenlijk wil ik op een kaart een zooi caches aanklikken en die dan in 1 keer naar een bookmark gooien.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk er nooit mee, dus probeer ook maar wat :blush:

Ander idee: website van de buren. Tabblad caches. Daar zoek op woord 'Rondje de Eendracht'. Op resultaatpagina 'Selecteer alles voor download' en daarna links kiezen voor 'download selectie' ? Dan heb je geen list, wel een gpx.

Of anders toch maar handmatig in je GPS zetten zoals ik nog steeds doe (en daarom doe ik ook weinig van die grote rondjes :rolleyes: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werk er nooit mee, dus probeer ook maar wat :blush:

Ander idee: website van de buren. Tabblad caches. Daar zoek op woord 'Rondje de Eendracht'. Op resultaatpagina 'Selecteer alles voor download' en daarna links kiezen voor 'download selectie' ? Dan heb je geen list, wel een gpx.

Of anders toch maar handmatig in je GPS zetten zoals ik nog steeds doe (en daarom doe ik ook weinig van die grote rondjes :rolleyes: )

 

Eerste had ik geprobeerd, maar op de een of andere manier komt er nix uit. Ik druk dan op zoek, webpagina lijkt aan het werk te gaan (vermodelijk via Java) maar er verschijnt nix.

 

En handmatig is net zoveel werk als handmatig een bookmarklist.

 

Maar wel bedankt voro het meedenken beukenootje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi , Ik gebruik GCTour op het scherm van Geocaching.com kan je een keurige lijst maken met de te bezoeken cache's en eventueel foto's erbij of eraf halen je kan ook de vervelende landkaarten weggooien als je een printlijst maakt. Mischien is dit een beetje wat je zoekt anders succes met zoeken verder.

 

GCtour laden en dan wijst het vanzelf de weg.

 

Groetjes Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi , Ik gebruik GCTour op het scherm van Geocaching.com kan je een keurige lijst maken met de te bezoeken cache's en eventueel foto's erbij of eraf halen je kan ook de vervelende landkaarten weggooien als je een printlijst maakt. Mischien is dit een beetje wat je zoekt anders succes met zoeken verder.

 

GCtour laden en dan wijst het vanzelf de weg.

 

Groetjes Peter.

Bedankt, maar dit zoek ik niet.

 

Ik wil gewoon op een makkelijke en snelle manier van een zooi caches een bookmark list aanmaken.

 

Niet meer, niet minder.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...