elmyro@2 Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 Hallo op 17 januari is onze cache bij geocaching.com online gegaan. Na inmiddels 6 tickets en mailtjes verstuurd te hebben, hebben we nog geen antwoord op de vraag hoe onze cache bekend wordt bij geocaching.nl. We hebben onze naam al veranderd, stonden eerst met ene andere nickname hier bekend. Deze was overigens wel gelinkt aan de nickname van gc.com. Er zijn mensen die ons een geod'or willen geven, maar de cache is dus niet bekend hier. Wie weet wat er moet gebeuren. op de DHZ pagina worden we niets wijzer. het gaat om GC395MH, de piramide van de farao in Oss (voor kinderen)
de-fam Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 Hoi elmyro@2..Ziet er mooi uit de cache, die ga ik ongetwijfeld een keer doen. En ja het is niet anders, nieuwe caches worden niet meer ingelezen en zal je het moeten doen met Faforites, ook leuk toch. De NL site ligt een beetje op z'n gat, en of dat nog goed gaat komen is een raadsel.
elmyro@2 Geplaatst 21 februari 2012 Auteur Geplaatst 21 februari 2012 oke, dank voor de antwoorden, ik vreesde al zo iets, had van een cachelegger al vernomen dat hij helemaal met gc.nl gestopt was omdat hij zijn buik er van vol had, hij is verhuisd met een aantal prachtige caches naar de buren.eu en heeft ze bij gc.com dichtgetimmerd voor de normale leden.... helaas dat het zo moet lopen. Onze kinderen van wie de cache is, zijn begrijpelijk teleurgesteld omdat zij de geo d'ors als enige prijs kennen, andere prijzen zijn in hun ogen minder.....
getzie family Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 Misschien kan een modje dit draadje even onder het juist hoofdstuk plaatsen ? Maar even een vraagje over :(en heeft ze bij gc.com dichtgetimmerd voor de normale leden.... helaas) Wat word hier mee bedoeld en hoe doe je dat dan?
Japiejoo Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 Alleen voor Premium Members wordt denk ik bedoeld. Je kan bij de edit pagina van je cache een vinkje zetten voor de tekst Check if you only want Premium and Charter Members to view this cache., dan kunnen alleen Premium Members de cache bekijken. (Dit staat tussen Cache Placed By: en Date Placed)
getzie family Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 O dus alleem PM leden zijn normaal En bedankt he.
Japiejoo Geplaatst 21 februari 2012 Geplaatst 21 februari 2012 (bewerkt) Nee, juist niet eigenlijk, want het is 'dichtgetimmerd voor de normale leden', dus de niet PMers zijn normaal 21 februari 2012 bewerkt door Japiejoo
getzie family Geplaatst 22 februari 2012 Geplaatst 22 februari 2012 piep piep klop klop tok tok klopt in mijn geval helemaal piep piep klop klop tok tok.
Triskelle Geplaatst 22 februari 2012 Geplaatst 22 februari 2012 WAT?!?!? Is .nl gestopt met het publiceren van caches? Het zijn ook altijd de trouwe betalende PM-ers die het als laatste horen!
zaanhoeve Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 gc,nl heeft nog nooit caches gepubliceerd. Dit doen de reviewers en dat zijn vrijwilligers van gc.com
Triskelle Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 gc,nl heeft nog nooit caches gepubliceerd. Dit doen de reviewers en dat zijn vrijwilligers van gc.com Omdat ik mijn reactie schreef op een tablet had ik geen smiley's tot mijn beschikking ... ik dacht dat dat geen probleem zou zijn omdat de ironie er af droop. Een verkeerde inschatting blijkbaar, waarvoor excuses.
zaanhoeve Geplaatst 23 februari 2012 Geplaatst 23 februari 2012 geeft niet. Het is het nadeel van een forum. De emotie is voor een ander niet te lezen.
Aanbevolen berichten