Klaproos Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 Onder de verschillende berichtjes lees ik al verschillende wijsheden. Ergh leuk. Ik ben direct zelf gaan meedoen. Hieronder echter een Loesje tekst die ik vond. Ook daar zitten zeker geocachers. Wie weet nog een leuke GPS wijheid !? Misschien kunnen we een leuke verzameling bij elkaar cachen. GPS MET EEN GEDESORIËNTEERD RICHTINGSGEVOEL LEEF JE PAS ECHT
By-Tor and the Snow Dog Geplaatst 14 maart 2004 Geplaatst 14 maart 2004 CACHEwnootjes zijn gezond. Eet meer CACHEwnootjes.
hoppertje Geplaatst 23 maart 2004 Geplaatst 23 maart 2004 Ander woord voor GPS? Een WBIM oftewel WAAR BEN IK METERTJE
deBruineBeren Geplaatst 24 maart 2004 Geplaatst 24 maart 2004 http://www.brillig.com/geocaching/ Not all those who wander are lost... -- J.R.R. Tolkien
krix2 Geplaatst 24 maart 2004 Geplaatst 24 maart 2004 De overeenkomst tussen geocachers en gelovigen: Beide laten zich leiden door signalen uit de hemel.
Heirbaut Hunters Geplaatst 24 maart 2004 Geplaatst 24 maart 2004 Een geocacher laat zich niet met een kluitje het riet in sturen...
Kruimeldief Geplaatst 24 maart 2004 Geplaatst 24 maart 2004 Een vreemdganger komt elke ochtend vanuit een andere richting op zijn werk. GRTZ Kruimeldief De volgende weg rechts, links laten liggen.
ToolkiT Geplaatst 7 april 2004 Geplaatst 7 april 2004 Iemand met een GPS weet precies waar die is, Iemand met 2 GPS-en weet het nooit helemaal zeker..
ddvddv Geplaatst 7 april 2004 Geplaatst 7 april 2004 Iemand met een GPS weet precies waar die is,Iemand met 2 GPS-en weet het nooit helemaal zeker.. Als je dan bedenkt dat die leuke kleine fout die je GPSr aangeeft ook nog eens betekent dat je in 90% van de gevallen waarschijnlijk binnen twee maal de aangegeven afstand van het opgegeven coördinaat staat, dan wordt 't met twee GPS-en echt wisknudde...
Aanbevolen berichten