Spring naar bijdragen

Pocket Queries


Stormpjes

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een aantal Pocket Queries (PQ) aangemaakt (Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italië) zodat ik deze in GSAK kan importeren.

Als ik van elke PQ een preview genereer op geocaching.com en ik de aantallen van alle PQ's bij elkaar optel, kom ik 466 gevonden caches uit. Als ik op mijn profiel kijk op geocaching.com heb ik 609 caches gevonden.

Ik kan niet vinden waar dit verschil vandaan komt.

 

Wie kan mij hierbij helpen.

 

ALvast bedankt, Dirk-Maarten (team Stormpjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je er rekening mee gehouden dat de door jouw gevonden caches die later gearchiveerd zijn niet in PQ's opgenomen worden?

Er bestaat trouwens een aparte PQ die al je gevonden caches bevat, de My Founds PQ, die staat onderaan de lijst met PQ's.

bewerkt door Belleblaozers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In aanvulling op de Bellebloazers: ik zou inderdaad de My Finds Query importeren in GSAK. Daarna moet het vrijwel zeker kloppen.

 

Als alternatief kun je ook vanuit je GPS via "GPS - Receive waypoints" de gevonden caches bijwerken,

mits je natuurlijk na elke vondst de logpoging heb ingevoerd (en niet per ongeluk daarna als niet gevonden / reparatie heb aangemerkt).

Als basis wordt daar het bestand "geocache_visits.txt" in de folder "Garmin" voor gebruikt.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Hallo allemaal. Ik heb een oregon600 en als ik pocket queries maak van de omgeving haarlem en deze op mijn gps zet, dan ziet de gps geen geocaches. als ik die van friesland er in zet of havelte dan ziet ie ze wel. alle pq's op de zelfde manier aangemaakt. als ik een cache (van Haarlem) rechtstreeks op mijn gps zet van de geocaching map, sent to gps, dan zie ik deze wel.

 

iemand een suggestie?

 

alvast bedankt.

 

Gr Jarod67 uit Harlingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een pq kan je alleen in het toestel zelf controleren door de lijst met geocaches te bekijken of door in de kaartmodus naar het gebied van je pq te scrollen. Of eventueel door je toestel in BaseCamp te bekijken. Niet op een of andere webpagina. Ik neem aan dat je met geo.com geocaching.com bedoelt? Dat zegt iets over de caches die in de pq komen te staan, niet of de pq op de juiste manier op je toestel is gezet.

 

Zonder meer details is het een beetje koffiedik kijken. Een paar dingen die vaak fout gaan:

  • Heb je de zip uitgepakt zodat je twee gpx-bestanden krijgt?
  • Heb je beide gpx-bestanden in de juiste map van je Oregon (\Garmin\GPX\) gezet?
  • Heb je die map van tevoren opgeschoond? Alle oude en overbodige bestanden gewist? Een pq, waardoor het maximum aantal caches dat het toestel aan kan wordt overschreden, wordt genegeerd.
  • Staat de pq niet dubbel in je toestel?
  • Is het formaat van de bestanden wel gpx? Niet loc?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...