Spring naar bijdragen

Coördinaten Check


TeamVanGerwen

Aanbevolen berichten

Hallo

Bij mij werken de knoppen voor de coördinaten checker niet. Als ik er op druk krijg ik deze melding. Fatal error: Call to undefined function bindtextdomain() in /home/geocachi/public_html/geocheck/global.php on line 33

Heb al cookies verwijdert en het cachegeheugen leeggemaakt, maar nog is het niet goed.

 

Wat kan ik nog meer doen?? of is het een storing op de site??

 

Al vast mijn dank

TeamVanGerwen

bewerkt door TeamVanGerwen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mij ligt de geochecker er uit.

Is er een storing ofzo?

Ik krijg de volgende melding:

Warning : mysql_connect () [ function.mysql-connect ]: Gebruiker simusi_mysql heeft reeds meer dan 'max_user_connections' actieve verbindingen in / home / simusi / public_html / index.php on line 416

Kan geen verbinding: Gebruiker simusi_mysql al meer dan 'max_user_connections 'actieve verbindingen.

 

Zijn er meer mensen die de melding krijgen?

In dat geval zal het wel een storing zijn.

 

Gpols1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Server outage

 

Unfortunately, GeoCheck has become so popular, my service provider shutdown the site due to inappropriate CPU/RAM usage. I am working hard to restore service ASAP.

 

A status update:

 

A generous offer by the Danish geocaching community seemed promising: They had a server they did not use any longer, which they offered me. Unfortunately, this server has no gettext functionality, which is used throughout GeoCheck to translate the site and have no plans to implement gettext globally.

 

I am enquiring whether Coolhandle (the service provider of the new server) can upgrade the server to a solution allowing custom php builds.

 

I am also enquiring as to the price of upgrading my package with the old service provider; Site5, who are also preparing a backup file to allow me to transfer GeoCheck to a service provider of my choice.

 

Ultimately, a new server of my own would be desireable, however I only have 1 mbit upload with my current ISP, and no experience at all setting up a custom server. Thus, the latter solution is not suitable for the current crisis.

 

I hope to restore the service as soon as possible, and apologize for the outage!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben het hier over 2 verschillende websites.

 

TeamVanGerwen had het over geocheck.org, met bijbehorend antwoord van DanPan.

gpols1 heeft het over geochecker.com (nog zonder antwoord).

 

Dit zijn 2 verschillende websites om coördinaten te checken. Even voor de duidelijkheid. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowel geochecker.com als geocheck.com zijn bezweken onder hun eigen succes. Vervelend voor CO's maar nog vervelender voor de cachers die hun oplossingen willen controleren zonder meteen de mailbox van de CO vol te gooien. Ik ben uitgeweken naar Certitude, niet ideaal, maar wel een mogelijkheid om de oplossing te controleren.

 

My link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...