Udoos Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Hallo, Is het als premium member mogelijk om een serie caches overzichtelijk te krijgen? Dat ik kan zien welke ik nog moet doen van de serie om de bonus te halen bijvoorbeeld. Alvast bedankt! Udoos
Japiejoo Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 (bewerkt) Het enige handige dat ik kan bedenken, mits de serie door dezelfde eigenaar is gelegd is om via het profiel van de eigenaar de lijst met de door hem gelegde caches op te vragen. Dan kan je in ieder geval zien welke van die caches je gevonden hebt en aan de naam is vast te zien welke bij de serie horen voor de bonus. 22 december 2011 bewerkt door Japiejoo
TsiisSkaaf Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Je kunt een Bookmark aanmaken en daar zelf de caches aan toevoegen. In een bookmark list kan je zien of je een cache al gevonden hebt. Daarnaast kan je er een pocket query van maken.
mmjjt Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Ik zou zeggen GSAK. Dan kan je ook alle gevonden letters/cijfers bijhouden.
TsiisSkaaf Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 ... Dan kan je ook alle gevonden letters/cijfers bijhouden. Ook in een bookmark list, op de cache pagina en in de fieldnotes kan je de letters/cijfers bijhouden.
Udoos Geplaatst 24 december 2011 Auteur Geplaatst 24 december 2011 Thanks voor de reacties. Gelukt! De bookmarks werken perfect, het is even de serie bijelkaar zoeken, maar wel prettig dat er ook comments aan toegevoegd kunnen worden.
eitjes Geplaatst 25 december 2011 Geplaatst 25 december 2011 Thanks voor de reacties. Gelukt! De bookmarks werken perfect, het is even de serie bijelkaar zoeken, maar wel prettig dat er ook comments aan toegevoegd kunnen worden. Zorg je er wel voor dat je de bookmarklist niet publiek maakt, als je er gegevens voor de bonus bij gaat zetten?
Udoos Geplaatst 1 januari 2012 Auteur Geplaatst 1 januari 2012 Ja, heb ik op gelet, maar bedankt voor de reactie, wel iets om te onthouden inderdaad!
Aanbevolen berichten