Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
[...] met dank aan Triskelle. [...] Maar iets van 6 liter, is dat groot genoeg?

Jazeker, mits diep-bruin en in een vaatje :beerchug: ... zal ik mijn postadres even PM-en?

Geplaatst

Hmmm, nu we met de voorbereidingen bezig zijn, lijkt het toch nog niet mee te vallen. Er zijn een aantal dingen waar we nog geen rekening mee hadden gehouden. We zullen de gemeente nogmaals om toestemming vragen omdat het idee anders is dan oorspronkelijk. Daarnaast moeten we uiteraard de sluiswachter nog op de hoogte stellen. Verder lijkt het ook verstandig om de politie te informeren.

En wat gebeurt er als een cacher de ton niet goed afsluit? Dan wordt alles nat. Zijn ook dingetjes waar we rekening mee moeten houden.

Kortom, het idee blijkt toch moeilijker dan gedacht. Als beginner had ik hier allemaal geen rekening mee gehouden. Toch gaan we onze uiterste best doen om er een leuke bonuscache van te maken. Gisteren het pakketje binnengekregen met de micro's voor de andere sluizen. Het voorbereiden kost flink wat tijd, maar we hopen dat het uiteindelijk toch iets moois oplevert.

Geplaatst

Erjeetje: goed dat je je cache gedegen voorbereid!

Je loopt inderdaad tegen allerlei zaken aan waar je rekening mee moet houden.

Maar volgens mij gaat het leuk worden: de micro's bij de sluizen en de grote bak aan het einde.

Veel cachers zullen dat kunnen waarderen!

Hou vol!

Antarctica

Geplaatst

Erjeetje: goed dat je je cache gedegen voorbereid!

Je loopt inderdaad tegen allerlei zaken aan waar je rekening mee moet houden.

Maar volgens mij gaat het leuk worden: de micro's bij de sluizen en de grote bak aan het einde.

Veel cachers zullen dat kunnen waarderen!

Hou vol!

Antarctica

Hmmm, ik loop tegen steeds meer problemen op. Ik zal binnenkort eens contact opnemen met één van de reviewers voor info en hulp. Gelukkig krijg ik ook hulp aangeboden, dus dat is wel fijn dat er ook mede cachers zijn die willen helpen met het mogelijk maken van deze lastige cache. Kortom, wordt vervolgd...

Geplaatst

Dat je tegen steeds nieuwe problemen aanloopt, betekent dat je het degelijk aanpakt.

Je kunt hier op het forum (en in PB's) ook altijd om hulp vragen.

Iedereen die ooit een leuke cache gemaakt heeft, zal oplossingen voor problemen hebben moeten bedenken.

Dus: vraag gerust!

Voor elk probleem is een oplossing.

Antarctica

• 3 weeks later...
Geplaatst

De magneetjes zijn besteld en ook al in gebruik. De caches zijn geplaatst en de cachepagina's staan ter beoordeling klaar. Het idee van de waterdichte ton heb ik moeten laten gaan. Ik kreeg helaas geen toestemming, omdat het te gevaarlijk is in de zomer als er veel boten zijn en er gezwommen wordt in het water. Nu toch gekozen voor 4 micro's, maar ik denk dat het uiteindelijk toch een paar leuke multi's heeft opgeleverd. Oke, voor de die-hard cachers zal het wel niks voorstellen, maar wij zijn er heel blij mee. Ik denk dat het vooral ook heel leuk is voor de toeristen in het dorp.

Die magneetjes zijn trouwens behoorlijk sterk en da's wel handig, vooral als het stormt :lol:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...