Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Natuurlijk wel, maar het enige dat Ervani wil is onrust stoken en mensen uit fe kast lokken. Laat maar, daar doe ik niet aan mee (of is dit ook een paradox??)

k-zie-nie waar de onrust gestookt wordt in de post van Ervani.

Ervani post een leuk filmpje plus een verhaaltje zonder ook maar 1 scheve schaats, sneer of wat dan ook, dus eh wrom iedereen dan weer er gelijk op moet springen en gaat vertalen naar het negatieve ...

Jammer.

Geplaatst

Natuurlijk wel, maar het enige dat Ervani wil is onrust stoken en mensen uit fe kast lokken. Laat maar, daar doe ik niet aan mee (of is dit ook een paradox??)

Het enige wat Ervani deed was een filmpje plaatsen, dat mensen niet de moeite nemen om goed te lezen is niet zijn fout en dat hij dan gepikeerd reageert snap ik ook wel.

Ik reageerde niet over zijn oorspronkelijke post, want daar is inderdaad niks mis mee, maar over zijn reactie: "Het was voor mij geen vraag want ik bepaal mijn eigen regels, sterker ik hou mij niet aan regels." Dat bedoel ik met onrust stoken en mensen uit de kast lokken. Volgens mij is zo'n reactie alleen maar bedoeld om (negatieve) reactie uit te lokken.

Geplaatst (bewerkt)
Ik reageerde niet over zijn oorspronkelijke post, want daar is inderdaad niks mis mee, maar over zijn reactie: "Het was voor mij geen vraag want ik bepaal mijn eigen regels, sterker ik hou mij niet aan regels." Dat bedoel ik met onrust stoken en mensen uit de kast lokken. Volgens mij is zo'n reactie alleen maar bedoeld om (negatieve) reactie uit te lokken.

nou dat is dan gelukt.

bewerkt door Mars Express
Geplaatst

k-zie-nie waar de onrust gestookt wordt in de post van Ervani.

Ervani post een leuk filmpje plus een verhaaltje zonder ook maar 1 scheve schaats, sneer of wat dan ook, dus eh wrom iedereen dan weer er gelijk op moet springen en gaat vertalen naar het negatieve ...

Jammer.

Exact.

Geplaatst

Sinds ongeveer een week heb ik het geo.nl forum ontdekt (was voor die tijd alleen bezig met caches zoeken en maken). Heb nu al een paar keer gezien hoe een topic kan ontsporen. Veel verwijten, welles nietes enzo. Zo ook deze topic. Iemand wil een filmpje laten zien over een cache die hij een tweede keer heeft gelopen. En moet vervolgens in de verdediging gaan tegen van alles en nog wat.

Ik ga weer lekker cachen.

Geplaatst

Natuurlijk wel, maar het enige dat Ervani wil is onrust stoken en met oude mensen fokken. Laat maar, daar doe ik niet meer aan mee (of is dit ook een paradox??)

Nee, daar ben ik ook niet zo van... fokprogramma's voor oude mensen... :huh:

Geplaatst

Toch nog even een reactie, de topic was alleen bedoeld om de film onder de aandacht te brengen. vervolgens wordt het een topic over het al dan niet twee keer loggen van en cache. Terwijl ik meld dat ik dat niet heb gedaan en ten tweede duidelijk maak dat het geen vraag is maar slechts een titel voor de topic. Daarna reageer ik met woorden die door sommige weer totaal verkeerd worden opgevat en dan zijn er weer mensen die veilig van achter hun PC een virtuele ruzie met mij gaan lopen zoeken. Voor virtuele ruzies ben ik niet te porren men is echter altijd welkom om mijn cache Habitat Spike te lopen dan komt men langs mijn huis en mag men aanbellen voor een goed gesprek :-)

Anyway de toon is weer gezet, ik zal verder niet meer op eventuele reacties reageren men mag mij wel een PB sturen als daar behoefte aan is.

Ervani -Out

Geplaatst

Op een gegeven moment mijn iPhone gepakt en het cameralampje (LED) daarvan gebruikt als zaklantaarn.. gevolg de camera van de iPhone heeft meegelopen als het LED lampje brande.... hier het resultaat:

:lol:

Wat is trouwens het spannende muziekje in het begin ?

(wie/wat)

Het klinkt wel aardig namelijk !

Geplaatst

Haha grappig filmpje!

Leuk muziekje eronder gezet, met een beetje fantasie is jullie hond dan zo een zombie monster geworden :-p

Later word het muziekje wat speelser :-p

Ja zo beleef je nog is avonturen!

Verder heb ik geen problemen om een tocht nog een keer te lopen, ik zou m alleen niet 2 keer loggen.

En verder moet men inderdaad doen wat ze zelf willen.

Als ik alle coordinaten wil weggeven aan vrienden van caches moet ik dat zelf weten, ookal als ik dat hier

op het forum post dat idee, word ik voor rotte vis uitgemaakt.

Ieder zijn eigen hobby!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...