Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Laat ik even duidelijk zijn dat mijn twitter een zogenaamd slotje heeft, en er maar een selectief groepje cachers is toegelaten tot dit account! Niks "openbaar" dus

Geplaatst

wel mooi trouwens, de grootste "anti-corrected" teams doen net wel een volg verzoek op mijn twitter!!!

Ja dat is ook een bekend gegeven. Evenals het direct archiveren van de cache(s) door de CO's, wanneer daarna ontdekt wordt dat de coordinaten al "op de markt" zijn.

Jammer hoor :crybaby:

Geplaatst (bewerkt)

zelf gepuzzeld: Gefeliciteerd!

niet zelf gepuzzeld: Wauw! mooie omgeving mensen, hier kwam ik voor!

zo simpel is het.

Zoals ik als schreef, niet elk vraagteken eindigt bij een wauw plekje. Zelfs tradis eidingen steeds vaker achter een verkeersbord. Is dat een wauw voor jou? Is een multi voor jou die eindigt in een hondenstrontbosje dan ook een lekkere wauw, en doe je die dan veel liever dan een vraagteken oplossen? Ik denk het niet.

Ik denk dat je is Co hard achter je oren mag gaan krabbel als een mooie multi/trad/mys in een hondenstront bosjes ligt of op een andere ranzige plek. Ik cache voor de wauw plekjes, originele verstop methodes en cache creaties. Puzzel vind ik leuk, maar vage kronkels of abc mysteries die boeien me niet en pik ik even goed corrected op.

Voor deze groep mensen word het maar eens serieus tijd om na te denken of dit voor hun nog wel een "spelletje" is!

Sorry, maar voor jou kan hetzelfde gezegd worden, want ik ben en blijf van mening dat cachers zoals jij hier pretendeerd en waardeerd, het spel voor de CO, de tijd teniet doet. EN dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik blijf zeggen: bannen dat geoleaks (en alle andere openbare media) en alle 'leden'.

En als je toch graag coords uitdeelt, HOU DAT DAN VAN HET PUBLIEKE MEDIUM !!! Dat maakt me geen ene moer uit.

Je bent niet goed bezig als je andere ga bedreigen, deze mensen draaien teveel door in hun eigen kronkels en belevingswereld. Bij deze hobby en bij elke andere hobby.

bewerkt door Geo-Ewoud
Geplaatst

Puzzel vind ik leuk, maar vage kronkels of abc mysteries die boeien me niet en pik ik even goed corrected op.

Sorry, maar als ik het niet opgelost krijg of niet leuk vindt dan laat ik het liggen. Ben nog niet zo verslaafd (integendeel, ik ga steeds meer voor kwaliteit, nu nog toepassen op mijn eigen cache) dat ik alles maar moet hebben.

Corrected coordinates meenemen is het zelfde als spieken op school ; je hebt het wel gehaald, maar je hebt het niet verdiend

Geplaatst

Zo, daar is DeNillus ook even.

Iedereen speelt het spel zoals die het speelt.

Ook ik kreeg dingen naar mijn hoofd door mijn "manier" van cachen. Blijkbaar ben ik een punten jager en twitter ik teveel, Jammer dan.

Wil die gene trouwens nog steeds tegen komen............ Jammer dat ik daar 2 weken geleden geen kans voor kreeg.

Maar goed.

Nogmaals, het is een HOBBY.... En doe ermee wat je wilt!

Geplaatst (bewerkt)

Puzzel vind ik leuk, maar vage kronkels of abc mysteries die boeien me niet en pik ik even goed corrected op.

Sorry, maar als ik het niet opgelost krijg of niet leuk vindt dan laat ik het liggen. Ben nog niet zo verslaafd (integendeel, ik ga steeds meer voor kwaliteit, nu nog toepassen op mijn eigen cache) dat ik alles maar moet hebben.

Corrected coordinates meenemen is het zelfde als spieken op school ; je hebt het wel gehaald, maar je hebt het niet verdiend

Goed recht.

Bij mij gaat gewoon via een PQ een zooi caches me GPS in en zie welke (on)pracht ik tegenkom. Wil niet zeggen dat ik alles corrected oppik, voor sommmige neem ik echt de moeite en steek er tijd in, wetende dat ik een goed in elkaar gezette puzzel/multi kan verwachten.

Afgelopen weekend ook meer dan 20 uur gestoken in een team ftf van een nieuwe nachtcache.

En wat noem je verdienen.. ik haal veel uit het buiten zijn en met vrienden cache..

bewerkt door Geo-Ewoud
Geplaatst

Interessante discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als cache-owner wil ik graag mensen verder helpen als ze niet uit een puzzel komen, maar niet voordat ze zelf aangeven wat ze allemaal hebben geprobeerd. En ook met een hint laat ik nog wat te raden over, coördinaten geef ik niet cadeau. Oftewel, ik als eigenaar bepaal graag zelf hoe mensen verder worden geholpen. Ok, ik weet dat er netwerken van hulpverleners zijn, daar valt niets tegen te doen.

Geplaatst

Wil die gene trouwens nog steeds tegen komen............ Jammer dat ik daar 2 weken geleden geen kans voor kreeg.

Klinkt meer als een frustratie zoals je het zegt.. leg het lekker naast je neer en geniet van het cachen... maar denk wel hoeveel lol jij hbt gehad met je eigen multi, dat mensen 's avonds aan het dwalen zijn, jouw hulp nodig hebben. Je had er vreselijk veel lol in. Gun dat een ander ook :blush:

Geplaatst

Klinkt meer als een frustratie zoals je het zegt.. leg het lekker naast je neer en geniet van het cachen... maar denk wel hoeveel lol jij hbt gehad met je eigen multi, dat mensen 's avonds aan het dwalen zijn, jouw hulp nodig hebben. Je had er vreselijk veel lol in. Gun dat een ander ook :blush:

Absoluut hihi.. Jullie toch ook.. En ik heb het allang naast me neer gelegd.. Maar had hem wel graag gesproken...

Geplaatst

Puzzelen heb ik nog nooit wat aan gevonden, en zal ik ook nooit gaan doen ook.

http://www.geocachin...est.aspx?u=ivdk

Ik tel hier toch echt 6 mysteries. :lol1:

Het is nog mooier, hij heeft er 281 gedaan. Dat is ruim 1/5 van al zijn caches.

Wat maakt dat uit? Misterys zijn toch gewoon tradis als je de coords hebt.(gekregen/gepuzzeld)

Interessante discussie. Zoveel mensen, zoveel meningen. Als cache-owner wil ik graag mensen verder helpen als ze niet uit een puzzel komen, maar niet voordat ze zelf aangeven wat ze allemaal hebben geprobeerd. En ook met een hint laat ik nog wat te raden over, coördinaten geef ik niet cadeau. Oftewel, ik als eigenaar bepaal graag zelf hoe mensen verder worden geholpen. Ok, ik weet dat er netwerken van hulpverleners zijn, daar valt niets tegen te doen.

Je hebt helemaal gelijk!! Alleen vind het vreemd dat "we" elkaar dan gelijk brandmerken.

We hebben allemaal dezelfde hobby en vinden het leuk als beloning de cache te vinden. Hoe je dat doet is voor ieder op zich.

Geplaatst

We hebben allemaal dezelfde hobby en vinden het leuk als beloning de cache te vinden. Hoe je dat doet is voor ieder op zich.

Moet je eens in een voetbalveld zeggen.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...