voppers Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Waar haal ik filmkokertjes vandaan, ik wil binnenkort een cache plaatsen.
MacDD Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Fotowinkel. Kun je ze bij bosjes weg halen.
getzie family Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Fotograaf Hema Drogist Diabeet (helaas)Bloedsuiker test stripdoosjes. Maaaaaaaar een echte groooooote kist is veeeeeeeel leuker.
voppers Geplaatst 1 november 2011 Auteur Geplaatst 1 november 2011 Bedankt, ik zal er even langs gaan.
Phoenix-night Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 ik zal er even langs gaan Hopelijk bij die grote kistenleverancier ................. PN (die een filmkokertje geen echte cache vindt)
de-fam Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 ik zal er even langs gaan Hopelijk bij die grote kistenleverancier ................. PN (die een filmkokertje geen echte cache vindt) Mee eens of het moeten hele grote kokers zijn..
BigFurryMonster Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Een filmkokertje? Daar passen toch geen Travel Bugs in?
eitjes Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Een filmkokertje? Daar passen toch geen Travel Bugs in? Is dat de ware reden dat Canistra Bernhezia in het archief zit?
Vlindertje Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Een filmkokertje? Daar passen toch geen Travel Bugs in? En ook geen ruilspullen en logboek. Daarom is het ook geen cache. Hopelijk zijn de filmkokertjes bedoeld als tussenpunten van een multi met aan het einde een goedgevulde kist als volwaardige geocache.
BigFurryMonster Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Een filmkokertje? Daar passen toch geen Travel Bugs in? Is dat de ware reden dat Canistra Bernhezia in het archief zit? Dat waren 50 filmkokertjes. Daar past uiteraard wel een Travel Bug in.
Cpl_Uhl Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Mocht het niet lukken, heb ik er nog wel een aantal over. (En ja, ik gebruik ze enkel als tussen punt , om het geplastificeerde kaartje te beschermen)
Team Professor X Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Een filmkokertje? Daar passen toch geen Travel Bugs in? Jawel hoor, de microcoins van weleer en tegenwoordig ook al plaatjes waarop je je nummer van een vermiste geocoin opnieuw kunt gebruiken. Maar zelf kan je natuurlijk ook kleine trackable items maken die in een micro passen. Moet de micro niet propvol zitten met een veel te dik logboek. Ook zijn er micro's met daarop een coin geplakt (op de deksel) die je dan kunt discoveren, of als micro met logboek laat reizen (helaas geen hitchhiker). Kortom met gezonde fantasie en creatie vermogen is er heel veel mogelijk, ook met micro's. En ja, als er een leuke vernieuwende en creatieve cache bijkomt in de vorm van een micro heb ik er ook nog eentje, tweetje eindeloos veel liggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden