EastWoodTeam Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo mede geocachers, Mijn gezondheid laat mij heel erg in de steek, ik heb terminaal kanker en kan dus niet meer geocachen tot groot verdriet, mijn vraag is dan ook, zijn er teams die mijn caches willen adopteren? Het zou gaan om: De Viersprong Dordrecht De Eastwood Cache Oosterhout NB Molentocht rond Kinderdijk Bleskensgraaf CA Bleskensgraaf Laat even via een mailtje op eastwoodteam@hotmail.nl weten of je een cache van mij wilt adopteren. Anders gaan ze het archief in Groetjes, Eric Blaak Eastwood Team
mmjjt Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Helaas ik woon niet in de buurt. Maar wij wilden je wel sterkte wensen met het komende traject.
famvandijk Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 (bewerkt) We hopen dat iemand ze voor je over kan nemen. En wensen jouw en je naaste veel sterkte de komende tijd. groeten Team Roodkapje 17 oktober 2011 bewerkt door famvandijk
Zangvogel Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 (bewerkt) Beste Eastwood team, Dat is niet zo'n leuk bericht zeg! Heel veel sterkte de komende tijd toegewenst. Over je caches: ik wil eventueel je cache 'de Viersprong' wel adopteren, deze ligt heel dicht bij mij in de buurt, dus voor mij is het 'een makkie' om deze cache erbij te nemen. Ik weet niet of er nog andere geïnteresseerden zijn maar mocht je deze aan mij willen overdoen, dan verneem ik je reactie wel. Groetjes, Zangvogel Edit: PM-gestuurd naar het e-mail adres wat je hebt opgegeven. 17 oktober 2011 bewerkt door Zangvogel
bully35 Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Eric, heel veel sterkte toegewenst. Je vraag is doorgespeeld aan verschillende cachers binnen de regio, dus ik denk dat de adoptie goed gaat komen.
EastWoodTeam Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo mede cachers, Even een update, ik zoek alleen nog een team die Molentocht wil adopteren.....de andere zijn al gelukt Grtjs, Eric
getzie family Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Erik jij en je family heel veel sterkte de komende tijd vanuit Wijhe, we denken aan je. De GETZIE FAMILY.
Fotogravinnetje Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo mede cachers, Even een update, ik zoek alleen nog een team die Molentocht wil adopteren.....de andere zijn al gelukt Grtjs, Eric Ik ben met Veentje22 in gesprek geweest over de Molentocht, maar die moest nog even met z'n moeder overleggen. Voor mij is de ligging van de Molentocht net niet gunstig om onderhoud te plegen, maar meedenken en -helpen kan ik zeker wel. De tocht is, met wat kleine aanpassingen, absoluut de moeite waard om online te houden
Sandero Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Eric, veel sterkte toegewenst in deze onzekere tijd. We wensen dat de tijd die je nog krijgt een goede tijd is.
MacDD Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Heel veel sterkte Eric. Woon in zeeuws-vlaanderen, dus te ver weg.
Knight of Ni Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Heey Eric, Ook vanuit Eastwood erg veel sterkte toegewenst in deze lastige en onzekere periode. Ik ben blij dat iemand al de moeite heeft genomen om zich op te werpen om de Eastwood cache over te nemen, ben blij dat de cache waar het spelletje voor mij ooit mee begon actief blijft. Natuurlijk had ik me anders acuut aangemeld om deze in ere te mogen houden. Het blijft een van mijn favorieten en zal er nog wel eens vaker langs gaan tijdens mijn avondwandelingen over de Vrachelse Heide.
Cpl_Uhl Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Erg veel sterkte toegewenst met alles wat op je pad komen gaat.
Team Professor X Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Dag Eric, Ik ken je niet persoonlijk, maar dat geldt voor zoveel cachers hier op het forum. De mededeling die jij in postje 1 neerzet is de vrees voor iedereen en voor de geocachers in het bijzonder. Op deze wijze afscheid nemen van je caches..... Al jaren worden we geconfronteerd met draadjes over ziektes en overlijden, maar jij bent in mijn beleving de eerste die hier zo openlijk mee voor de dag komt. Denk ook weer terug aan het drama rond Reintje waar we als cachend Nederland volop meeleefde. Ik wens jou veel, hele veel sterkte en kracht de komende tijd. Voor de rest heb ik geen woorden om deze ontzettende oneerlijke ziekte onder woorden te brengen. Oja, on topic voor zover nog van belang...........Oosterhout is net even iets te ver weg.
Oemoemenoetjes Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Heel veel sterkte de komende tijd.... Ik hoop dat je al je caches kunt onderbrengen bij anderen, zodat ze nog lang voort kunnen bestaan.
Aanbevolen berichten