BigFurryMonster Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Ben op zoek naar een metalen doos. Geen ammobox. Eigenschappen: - regular size - grijs - hoeft niet waterdicht te zijn - moet gesloten kunnen worden met cijferslot Bijvoorbeeld deze: https://1309700556821822061-a-1802744773732722657-s-sites.googlegroups.com/site/renzoscustomcache/my-file-cabinet/boxopen.jpg Iemand suggesties waar ik zoiets zou kunnen vinden?
't Hopbelletje Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Kringloop? Marktplaats? Lijkt op een oude geldkist belangrijke papieren kluis Alleen moet je dan aan het slot mechaniek een plaatje maken voor een oog voor je hangslot.
mmjjt Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Kijk eens bij een (online) dump bij verbanddozen. Deze zijn over het algemeen van metaal met een sluitbeugel.
J-Thread Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Marktplaats? Marktplaats! Dáár had BFM waarschijnlijk nog niet aan gedacht Bij het zien van een dergelijke kist moet ik denken aan een gereedschapskist. Die zullen standaard geen cijferslot hebben maar als ze met zo'n oog gesloten worden kun je die er natuurlijk op maken. Wellicht kun je het eens vragen bij een gereedschaps/ijzerwinkel, misschien dat ze daar dit soort kisten hebben.
BigFurryMonster Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Geplaatst 14 oktober 2011 Marktplaats! Dáár had BFM waarschijnlijk nog niet aan gedacht Haha, toch wel, maar als de Xenos of Blokker zoiets blijkt te hebben is dat ook prima En de geldkistjes die ik tot nu toe op Marktplaats vond hadden geen methode om 'm met een hangslot te sluiten. Ik zoek verder...
Team Professor X Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 BFM, je kent de Arm toch wel? Ligt nota bene aan je cache route. Staan vast wel ergens stalen kisten tussne.
brouwertjes Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Misschien is dit wat: http://www.pixmania.nl/nl/nl/9906599/art/cogex/metalen-transportkoffer-4.html
BigFurryMonster Geplaatst 14 oktober 2011 Auteur Geplaatst 14 oktober 2011 Goeie tip, Prof! Zojuist naar de Arm geweest en een mooie cachebehuizing gescoord. Geen metalen kistje, dus de vraag blijft openstaan. spoiler: voor één van mijn nieuwe caches zoek je niet naar een metalen kistje.
Team Professor X Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 mooie winkel(s) nietwaar? Kan je zo een hele middag rondstruinen, van het ene oude grachtepand naar het andere. Ik woon niet in Utrecht, maar ken het wel redelijk goed. Wat je ook kunt zoeken is een 2e hands broodtrommel, die zijn vaak van metaal en een slotje is er zo op gepopnageld.
handleiding Geplaatst 14 oktober 2011 Geplaatst 14 oktober 2011 Zoek eens op footlocker Dit is wat BFM zoekt, alleen lastig uit de states te importeren Misschien hier: Dump heerhugowaard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden