Fotogravinnetje Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) Nee, nu gaat het opeens weer over F, niet over f. Jullie maken me helemaal in de war op deze manier Ik denk dat ik wat gevonden heb: 13 oktober 2011 bewerkt door Fotogravinnetje
dirklensink Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Geplaatst 13 oktober 2011 toen ik de vraag had neer had gezet ben ik gaan zoeken naar mijn vraag (mij topo kaart op de 2de GPS te zetten maar dan wordt de kaart vergendeld op de gps )toen ben ik op zoek gegaan naar een gratis topo kaart voor op de gps die heb ik inmiddels dus heb ik geprobber om deze bericht te verwijderen maar dat er zo veel vragen over kommen wist ik niet hier kan een slotje op . Dirk
Phoenix-night Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Nee joh, geen slotje! Dit draadje is na alle vervelende gebeurtenissen op dit forum, het mooiste kwallebalevenement sinds jaren! PN
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Tot nu toe is het me helemaal duidelijk, maar werkt dit ook op een smartphone? Sure, mits geroot uiteraatd tenzij je hem wilt bricken natuurlijk.
MacDD Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Maar moet je untethered rooten of mag hij ook tethered zijn? Of gan we flash-firmwaren? Maar dan met de groete "f"?
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) hier kan een slotje op . TS wil een slotje ... TS krijgt een slotje en dat is wat mij betteft het enige slotje dat die draadje krijgt (wat PN zegt dus). Maar moet je untethered rooten of mag hij ook tethered zijn? Of gan we flash-firmwaren? Maar dan met de groete "f"? Yep (wat MacDD zegt dus)! 13 oktober 2011 bewerkt door Triskelle
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) Alleen op de BB, in tijd van storing. Ping? Edit: Ping teveel. 13 oktober 2011 bewerkt door Triskelle
't Hopbelletje Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Een slot erop? Ik ga dan wel het sleuteltje zoeken dirklensin Soms is het wel eens lekker om een f te zoeken (we hebben gewoon even een sociaal onzin draadje nodig) f van ftf ?
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Nee die NES Zwerft ook in en rond een schrikbord Maar die f ken ik inmiddels...........moet er alleen nog een keertje langs ! Voor wat betreft die f uit postje 1...........
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Vanaf de "f"side gezien is flashen een goed alternatief, maar de optie van professor X met DLEEBLEGEIPS brengt mij weer bij "s" Er zijn dus meer mogelijkheden.
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Goed gezien, want dat brengt ons bij SF....de oplossing voor f ligt outerspace.
De Oudjes Geplaatst 13 oktober 2011 Geplaatst 13 oktober 2011 Dames, heren, Morgenochtend toch maar weer het pilletje innemen. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden