Sivota Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 De richtlijn is dat je binnen 72 uur, na het aanbieden van de cache een reactie krijgt ( via de reviewnotes). Kijk wel even of je de cache goed hebt aangeboden, anders is het mogelijk dat de reviewer de cache niet eens ziet. Link Checklist om het even goed na te gaan. Vooral onderstaande regel is daarbij van belang: "Ik kan nu het vinkje terugplaatsen bij "Yes, this cache is currently active" (Edit Listing)."
Henk_Janneke Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 Je bent niet de enige, het werd vandaag ook al hier in dit draadje besproken. Misschien toch eerst even het forum lezen voordat je een nieuw topic opent Bedankt voor je reactie. Uiteraard had ik gezocht maar vanwege een spelfout in de topic titel waar jij naar linkt had ik die niet gevonden. Ik zal het draadje doorlezen.
't Hopbelletje Geplaatst 9 oktober 2011 Geplaatst 9 oktober 2011 @Moderator: mag er een L in de titel van dit draadje? Antarctica (die hoofdpijn krijgt van dit soort schrijffouten) Titel aangepast en draadje samengevoegd
MacDD Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Vorige week ; in de ochtend aangemeld, einde van de middag was dat ding online. Oftewel ; Geoguy on kerosine.
De broekies Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Link Checklist om het even goed na te gaan. Vooral onderstaande regel is daarbij van belang: "Ik kan nu het vinkje terugplaatsen bij "Yes, this cache is currently active" (Edit Listing)." Correctie: Alleen die onderstaande regel is van belang (dus het vinkje juist plaatsen). Want die 72 uur gaat over een reactie van de reviewer. En dan maakt het niet uit of je alles juist hebt ingevuld of niet. Verder is het document niet meer correct en kun je het beste naar de geocaching.com guidelines kijken. Er zijn veel regels toegevoegd die overbodig zijn. Bv de regel over attributen zijn achterhaald en niet juist. - Robert
GeSi Geplaatst 10 oktober 2011 Geplaatst 10 oktober 2011 Volgens mij is het nog steeds een goed gebruik om attributen toe te voegen. Als je nu doelt op het veelbesproken rolstoelicoontje kun je wellicht gelijk hebben, maar ik vindt de genoemde regel wel voor duidelijkheid zorgen. Wellicht moet je hem niet als een regel in de vorm van verplichting, maar meer als een aanbeveling gebruiken. Een pagina zal er niet op worden afgekeurd maar voor de mindervalide medecachers wel duidelijker op worden.
greensprouts Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 Effe weekje vakantie voor ons alle drie... Zowel geoguy als frogfoot1 en ikzelf waren in de USA. Ik ben begonnen met het publiceren van alle openstaande caches, maar zal daar vandaag nog niet klaar mee zijn.... nog effe volhouden dus 2
Jansen en Jansen Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst 12 oktober 2011 Dan wil ik hierbij iedereen bedanken die serieus gereageerd heeft op deze topic. We wachten rustig af tot Caches worden goedgekeurd. Alle andere reacties, Blijf on Topic. (Forumregel 4)
Waldio Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 Dan wil ik hierbij iedereen bedanken die serieus gereageerd heeft op deze topic.[..knip..] Ik denk dat iedereen hier in dit topic gewoon serieus heeft gereageerd. Of mag men je niet op spellingsfouten wijzen? Alle andere reacties, Blijf on Topic. (Forumregel 4) GCnl zoekt nog moderators. Misschien wat voor jou...
DeKerstman Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 altijd dat gezeur over het publiceren, wacht gewoon rustig tot je aan de beurt bent, als het langer dan 2 weken duurt mag je gaan mailen of klagen
De broekies Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 altijd dat gezeur over het publiceren, wacht gewoon rustig tot je aan de beurt bent, als het langer dan 2 weken duurt mag je gaan mailen of klagen correctie: 1 week. - Robert PS: in dit geval was er een situatie die bijna elk jaar voor komt. De kans dat ze alle 3 naar de jaarlijkse bijeenkomst gaan is groot en ook de kans dat er dan geen vervanging is, is heel groot. Misschien was het in dit speciale geval wel handig geweest om het te melden vooraf op groundspeak forum.
barny Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 tuurlijk., iedereen word afgeraden om op sosiale media hun vakantie aan te kondigen, behalve de revieuwers, die moeten voor een stel verwende kinderen hun huis maar leeg laten roven, Barny 1
brouwertjes Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 tuurlijk., iedereen word afgeraden om op sosiale media hun vakantie aan te kondigen, behalve de revieuwers, die moeten voor een stel verwende kinderen hun huis maar leeg laten roven, Barny He weet jij dan waar de reviewers wonen. Kan dat echt niet uit hun profiel halen :-)
barny Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 half cachent belgie weet waar hun revieuwers vandaan komen, Barny
gerrit en lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 Dus zijn Belgische cachers huizen leeg rovers??
Aanbevolen berichten