GeoWolf Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 . Beter nog: een aparte kaart achter een aparte button. .
deBruineBeren Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Graag een aparte vermelding in de .com database. Scheelt weer een hoop ruimte in mijn Pocket Query's. (max 500 caches) Als ik dan een micro wil gaan zoeken, maak ik daar voor wel een Pocket Query aan. Maakt het allemaal weer wat overzichtelijker.
GeoWolf Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 . Het gaat hier niet om micro-caches, maar om ‘caches’ die uitsluitend zijn geplaatst om snel en simpel te scoren. Geen aparte categorie, geen GEOCACHING! .
Heirbaut Hunters Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 .Het gaat hier niet om micro-caches, maar om ‘caches’ die uitsluitend zijn geplaatst om snel en simpel te scoren. Geen aparte categorie, geen GEOCACHING! . Hiermee doe je Williii zeker tekort. Ook al zijn het microcaches, ze zijn zeker niet allemaal even te doen. Sommige vragen echt wel iets meer dan alleen naar Delft e.o. rijden...
GeoWolf Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 . Ho, nee, stop! Ik heb het absoluut NIET over de caches van Williii. Die bieden wel zeker een uitdaging! Ik doel op ‘caches’ die geen enkele uitdaging vormen en hun bestaan alleen danken aan de zucht tot snel scoren. Caches die geen avontuur of uitdaging bieden zijn geen caches in de zin van geocaching. Begrijp me a.u.b. niet verkeerd. .
Heirbaut Hunters Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Kom ik toch weer op mijn vraag: WAAROM zijn de FiGiLiLi's microcaches en geen gewone. Ik kan me amper voorstellen dat je troost haalt uit het vinden van een micro met niks er in...
GeoWolf Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 . Het gaat niet om micro-caches of gemakkelijke caches, maar om ‘caches’ die UITSLUITEND zijn bedoeld om te scoren. Ik gun iedereen van harte het plezier of de troost bij het vinden van deze ‘caches’, maar dit is geen geocaching. Deze pseudo-caches horen niet thuis in de database van geocaching.com, ook niet als troostdoosje. .
GeoWolf Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 . Graag zie ik alle 'caches' die alleen zijn geplaatst om de score op te vijzelen verdwijnen. Of het nu om micro-, macro-, gele, blauwe, drive-in of virtuele caches gaat. Deze pseudo-caches zijn geen onderdeel van het spel geocaching omdat het belangrijkste kenmerk ontbreekt: AVONTUUR. .
deBruineBeren Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Omdat op die plekken geen regular caches mogelijk zijn.Alternatief dus: geen caches leggen. Blijkbaar hebben sommigen dat liever... Ja, als het legen van een regular cache niet mogelijk is, is dit juist een rede om eens goed na te denken of dat daar dan wel een cache moet komen. Het leggen van cache's is geen verplichting. Al hebben sommige wel een dwangmatige drang tot Ben je er na lange overpeinzing nog steeds van overtuigd dat daar op precies die locatie een cache moet komen, dan is een Micro een optie. Uit ervaring in binnen en buiten land heb ik een slechte smaak in mijn mond bij het horen van Micro caches. Alle micro's die ik tot nu toe gevonden heb, heb ik mijn serieus af staan vragen wat er nu zo bijzonder aan die locatie was. Vreemd genoeg heb ik dat bij regulieren cache's zelden. Ieder zijn eigen smaak, maar ik stap niet in de auto om naar een micro te rijden. En daarom graag een eigen vermelding in de .com database zodat ik dat ook niet per ongeluk zal doen.
andemo Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Hier in het westen zijn er caches van allerlij soorten en maten. Ik vind het prima zo
keske27 Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Is het de moeite waard om op zulke onzin te reageren??? Heb in ieder geval allemaal positieve reacties gehad van de mensen die afgelopen week De Lier hebben bezocht. En wat betreft een multi plaatsen dat kan hier dus niet en als je er problemen mee hebt dan hou je dat maar bij je. aju paraplu Groetjes Keske27 en Willem wind je niet op.
Biertjuh Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Afgelopen zondag een rondje Delft gedaan. 80 % micro-caches. En hoewel ik het best jammer vind om niet ergens iets te kunnen ruilen (ja lekker kinderachtig misschien) vond ik dit een prima dag, en voor zover ik weet mijn mede-geocachers tijdens dit mini-event ook De micro's van Williii gaven al voldoende bevrediging door het kunnen oplossen, De micro's van Keske27 lieten ons een hartstikke leuk dorp zien van verschillende kanten en de micro die we van Pyne vonden, liet ons een voorproefje zien van zijn overige micro's. Voor de rest van zijn serie komen we zeker terug, ze schijnen allemaal op bijzondere plaatsen verstopt te liggen. Dus ook al ben ik geen voorstander van micro's, ze zijn niet alleen om ff flink te scoren. Ze laten ook vaak plekjes zien -net als bij wat voor trommels, kistjes en voor mijn part plastic dozen- waar je anders langs rijdt. Groetjes van Marja die Delft zeker geen rotzooi paradijs vind
schevy Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Zoveel mensen, zoveel wensen. Dat blijkt wel weer wanneer je deze zeer hete draad zo leest. Voor mij is geocaching over het algemeen even lekker ontspannen wandelen met een doel. De ene keer in het bos, de andere keer in de stad, dan weer door de polders of duinen. Elk gebied heeft z'n eigen charme, je moet er alleen even voor openstaan. De charme van de verschillende micro's is dat je vaak toch plekjes ziet die je anders misschien nooit opgemerkt zou hebben. Zo ben ik er nu achter gekomen dat er bijv. een tuin achter het gemeente museum in Den Haag zit en een synagoge in Delft, voor een grotere cache was er geen plaats en dan zijn wat mij betreft micro's weer leuker dan virtuals. Een andere leuke bijkomstigheid van micro's/drive-in caches is dat ze ook prima zijn om even een lange auto tocht te onderbreken zonder uren bezig te zijn. Ik rij nog wel eens van het westen naar het noorden des lands en heb dan een goede reden om even de benen te strekken. Micro's zoals de Carpool serie komen dan goed van pas maar ook bijv. Praambult of Zintuigen, zo kom je nog eens een stukje af van de snelweg en ontdek je weer nieuwe "spannende" plekken. Ruilen doe ik niet veel dus hoe groot de container is maakt me minder uit, voornamer is dat er wat te zien is op de lokatie, dat kan natuur zijn maar ook opmerkelijke gebouwen. Wat mij betreft komen er nog vele caches in allerlei soorten en maten bij, dan blijft er voldoende te kiezen en is er voor elk wat wils en kunnen we iedereen in zijn/haar waarde laten. Lust je geen spruitjes, dan eet je geen spruitjes. Lust je geen micro's dan zoek je geen micro's, wie heeft daar dan last van? Groet,
SuSander Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Ik vind het alleen maar leuk om te zien hoe iemand zo enthousiast en actief bezig kan zijn met geocachen. Williii laat je niet ontmoedigen!!!
Peetee Geplaatst 2 maart 2004 Geplaatst 2 maart 2004 Wat mij betreft komen er nog vele caches in allerlei soorten en maten bij, dan blijft er voldoende te kiezen en is er voor elk wat wils en kunnen we iedereen in zijn/haar waarde laten. Lust je geen spruitjes, dan eet je geen spruitjes. Lust je geen micro's dan zoek je geen micro's, wie heeft daar dan last van? Zo is dat, zo simpel is het. Ieder zijn meug.
Aanbevolen berichten