Spring naar bijdragen

39 leden hebben gestemd

1. 1. Stel, je doet mee aan de Gemeenterace 2012, met welke coin zou je dan het liefst deelnemen?

• Een nieuwe Gemeenterace 2012 geocoin, met eigen icon, klein van formaat zodat deze ook in microcaches past.
    • Een coin gebaseerd op de Personal Geocoin, met 'eigen', unieke opdruk van jouw gemeentewapen en/of teamnaam.
    • Een andere coin.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

In het draadje van de Gemeenterace 2012 werd het idee geopperd om via de site van My Personal Geocoin coins te bestellen met verschillende gemeentewapens om zo een herkenbare Gemeenterace geocoin te hebben die mee kan gaan doen aan de Gemeenterace 2012.

Echter, ook is er een start gemaakt voor een design voor een nieuw te produceren Gemeenterace 2012 geocoin die wat kleiner van formaat is en waarschijnlijk in de meeste micro's zal passen. Deze coin heeft ook een herkenbaarheid als Gemeenterace coin, maar zal niet een eigen unieke opdruk hebben (voor elke deelnemer anders).

De derde keuze is natuurlijk: geen van beiden omdat je liever meedoet met een andere coin.

Aan jullie de keus, zodat we weten waar de voorkeur naar uitgaat.

Liefst 1x stemmen: hier of in het andere forum en niet in beide fora, want dat vertroebelt de uitslag.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Ik dacht dat het juist de bedoeling van de coinraces was om de coins uit de stoffige keukenlades te laten komen en te laten racen. Dus geen specifieke coin om te laten racen.

Tc

• Top! 1
Geplaatst

Als ik er een coin voor zou moeten aanschaffen, dan vind ik de keuze bij deze drie opties wel heel moeilijk. Ik ben bij mezelf nagegaan wat ik het leukste vond, en toen kwam ik toch uit op: herkenbaar als deelnemer aan de gemeenterace en toch ook een persoonlijke coin. Nog leuker zou ik het vinden om een kleine coin met eigen icoontje, maar ook eigen gemeentenaam en teamnaam erop te hebben, maar dat zal technisch gezien lastiger zijn denk ik, dus een combi van 1 en 2. Maar als ik echt tussen 1 en 2 moet kiezen heb ik een lichte (maar ook niet meer dan een lichte) voorkeur voor 2

Geplaatst

maar ook eigen gemeentenaam en teamnaam erop te hebben, maar dat zal technisch gezien lastiger zijn denk ik,

De munt die ik van de week besteld hebt, bevat onze teamnaam en de naam van de gemeente. Ook staat er in: Gemeenterace 2012. Dus het kan wel. Je kunt dan mss kiezen om niet de gemeentevlag er op te zetten maar een eigen icoon.

Geplaatst

Wij hebben gestemd voor de coin gebaseerd op de Personal Geocoin. Maar wel in de hoop dat iemand ons hulp kan bieden om e.e.a. aan te leveren.

Geplaatst

Hmmm. Na de aankondiging dat deze nieuwe race er aan zat te komen heb ik meteen heel enthousiast een coin uitgezocht en besteld, niet stoffig dus, maar een glimmende gloednieuwe... :yes:

Een coin die als thema de gemeenterace heeft is ook leuk natuurlijk, en een met eigen tekst of opdruk maakt het nog mooier! :thumbup:

Maar toch... Persoonlijk vind ik de bonte verzameling van allerlei verschillende coins (met verschillende iconen) toch het leukst. Als ik denk aan de mooie en bijzondere coins die ik gezien heb in de race van 2011 en dan bedenk dat die dus ook "allemaal" hetzelfde hadden kunnen zijn met een andere tekst erin gegraveerd dan weet ik wel wat ik leuker vind. Ik heb dus gekozen voor optie 3. :rolleyes:

Ben wel heel benieuwd hoe die gemeenteracecoin er dan uit zal gaan zien...

Groeten Team Diesel@Mill

Geplaatst

Ik denk dat ik een kleine coin leuker vind maar het idee van een persoonlijke coin is ook wel erg aantrekkelijk.

Aangezien mijn verzameling coins niet zo groot is zal ik toch een nieuwe coin moeten aanschaffen om aan de race mee te doen en dan is het wel zo leuk als er een coin is ontworpen voor de race.

Geplaatst

Idee op zich is wel leuk, maar vind hem om dezelfde reden als technetium niet passen bij deze race.

Dus ook gekozen voor andere coin.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst

In eerste instantie had ik gekozen om die munt te laten maken maar ik ben het toch eens met de anderen. Het is veel leuker om verschillende munten tegen te komen. Dus ik heb mijn stem ingetrokken en opnieuw gestemt! :thumbup:

Geplaatst

Op zich vind ik het initiatief van een gemeenterace hartstikke leuk. En die van een gemeentecoin ook. Alleen had ik dit jaar twee versies gekocht van de 12 provinciëncoin met als doel er eentje aan de provinciënrace mee te laten doen en eentje voor de eigen collectie. Begrijp ik het goed dat de gemeenterace in plaats van de provinciënrace komt? Dan moet ik een andere bestemming voor de provinciëncoin zoeken. Wat de gemeentencoin lijkt me zo'n gepersonaliseerde erg leuk. Dus ik stem daarvoor.

Geplaatst

...Begrijp ik het goed dat de gemeenterace in plaats van de provinciënrace komt? Dan moet ik een andere bestemming voor de provinciëncoin zoeken. ...

Dat klopt inderdaad. Ikzelf heb ook nog wel een aantal 12 provincienrace geocoins... :blush:

Gelukkig hebben die niet een jaartal, dus kunnen altijd ingezet worden voor wat voor 12 provincien geocoinrace in de toekomst dan ook (nu wel voorlopig stof verzamelen... :cry:).

Maar je hebt gelijk, die coin was gemaakt met het idee om in 2012 een provincienrace te organiseren, maar omdat die zo snel al een winnaar had hebben we voor het komende raceseizoen gekozen voor een gemeenterace.

Het is wel de bedoeling om de Gemeenterace geocoin te voorzien van het jaartal 2012 en die ruim voor de start van de nieuwe race klaar en afgeleverd te hebben. Dus die moeten dan ook gewoon mee kunnen doen.

Maar daarover later meer.

Geplaatst

Het argument dat de provinciënrace zo snel de eersten over de finish had vind ik wel een goede voor het opzetten van de gemeentenrace. Ik denk dat in de hele lijn de coins flink vaart hebben gehad in de provinciënrace wat volgens mij wel het gevolg is van de goede organisatie en het vlot zichtbaar zijn van de verplaatsingen op het kaartje. Ik weet trouwens niet of het gaat lukken om die provinciëncoins te laten verstoffen. Daar vind ik ze toch te fraai voor en ik denk dat ik ze regelmatig ga afstoffen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...