zitawalk Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Geniet lekker van alle vrije tijd die jullie nu over houden!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 We doen hier allemaal wel heel erg ons best om K&K te bedanken etc maar heeft dat wel zin? Leest hij hier wel eens? Anoniem dan zeker. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 zie het als een condoleanceregister dat leest ook iedereen behalve diegene waar hij voor is. hierbij kan iedereen hun gedachte uiten, terwijl de veroorzakers gewoon lachen in hun vuistje. ik merk nu al dat de gedachtegoed van Evert heel snel verdampt en dat de huidige reviewers geen enkel moeite doen om de verse cacheeigenaar te informeren hoe zijn cachepagina op te leuken, de juiste icoontjes er bij te plaatsen en te laten denken waarom juist die cache op die plaats, daarentegen lijkt er onder de revieuwers alweer onderling een strijd te zijn wie het snelst en het meest revieuwd met de daarbij behorende veren in de kont gestoken krijgen. Dat allemaal met de smoes dat ze geen enkele cache mogen afwijzen, met die smoes kijken ze al helemaal nergens meer na, en dat terwijl Groundspeak een hoop moeite doet om het geocachen leuk te houden, met toevoeging van allemaal niet geocache gerelateerde onzin er bij. Als groundspeak nu eerst zorgt dat de cache’s en cachepagina’s een uitstraling krijgt waar ze naar toe op zoek zijn lijkt me een betere (tijds) investering en een vooruitgang van het spelletje in het algemeen Voorlopig zijn hunK&K die het geocachen wel naar een hoger plan wilde tillen helemaal van het geocachewereld vertrokken, Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 We doen hier allemaal wel heel erg ons best om K&K te bedanken etc maar heeft dat wel zin? Leest hij hier wel eens? Anoniem dan zeker. Ik heb Kralenfee hier wel een paar keer zien lezen en neem aan dat de boodschap dan wel over komt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Franc Viseur Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Hallo. Bij deze mijn dank aan jullie beiden voor de inzet en het afhandelen van zooveele reviewes. Blijf vooral Geocachen, dit is toch een prachtige hobby. Voor de toekomst, blijf gezond en veel plezier met de vrijgekomen tijd. Groet, Franc Viseur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Als groundspeak nu eerst zorgt dat de cache’s en cachepagina’s een uitstraling krijgt waar ze naar toe op zoek zijn lijkt me een betere (tijds) investering en een vooruitgang van het spelletje in het algemeen Barny Denk je? Vooral bij de traditionals zal het meeste cachers een worst wezen. Alleen de coordinaten en een doosje in het veld zijn toch belangrijk? Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind een verzorgde cachepagina ook leuker dan een kale (puzzel) pagina. Liefst met een foto en de bijhorende attributes. En natuurlijk reclame voor de cito gedachte, want een schonere wereld begint bij jezelf! Cache in, trash out! Neem altijd een plastic zak mee om zwerfvuil onderweg op te ruimen. On topic........inderdaad. Ik denk dat K&K beter een afscheidseventje hadden kunnen organiseren, of laten organiseren. Alhoewel zij natuurlijk al (te) vaak in het zonnetje zijn gezet in het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjm1706 Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kruimeldief, hartstikke bedankt voor het reviewen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mingy Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoewel we elkaar nog niet live zijn tegen gekomen ergens in het veld, bos of waar dan ook en we elkaar niet persoonlijk kennen wille wij, jou alsook je vrouw danken voor je/jullie tijd die je kwijt bent voor deze hobby, Grtx, Btw:tijd is onbetaalbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Another Perfect Day Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Kruimeldief en Kralenfee, van harte bedankt voor al jullie werk achter de schermen! Marco en Nicole. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ranonkel Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Kruimeldief en Kralenfee: heel erg bedankt !! Voor alle tijd, maar zeker ook gedduld die jullie hebben getoond en hierdoor Geocaching in Nederland super hebben geholpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Draadje opgeschoond graag OT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 (bewerkt) bedoel je met OT dat er alleen mag worden gepost hoe geweldig Kruimdeldinges was, of mag je ook gewoon zeggen als je het wat minder geweldig vond? 29 oktober 2011 bewerkt door Mars Express Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2011 On topic is dat je ze bedankt voor de bewezen diensten de afgelopen jaren. Dooddoener maar wel erg waar, open gerust een nieuw topic voor ander commentaar richting deze twee helden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haxepaxe Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Na dik twee maanden van hartelijke felicitatie is het naar mijn mening nu weleens tijd om met dit draadje op te houden. Het wordt ander een beetje te langdradig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 30 oktober 2011 Share Geplaatst 30 oktober 2011 Niet iedereen kijkt iedere dag op dit forum Jammer dat mensen niet het respect kunnen opbrengen om draadjes vol te spammen met hun mening. Je hoeft dit draadje niet te lezen/je hoeft dit forum niet te lezen/je kan je eigen antie kruimel draadje openen. Maar toon is wat respect naar je mede cachers. Weer terug OT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden