Spring naar bijdragen

128 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt je van caches bij een vuilnisbak?

• Ze moeten verboden worden. Dit is niet leuk en smerig. Cachen moet je leuke plekjes laten zien!
      74
    • Ik hou er wel van om in een vuilnisbak met vuil te graaien.
      7
    • Onder een vuilnisbak vind ik niet erg maar erin is net iets te ver.
      35
    • Een cache is gewoon een cache en als hij onder de vuilnisbak ligt dan is het ook gewoon een puntje.
      4
    • Cache in Trash Out! Maar hier kun je beter de trash laten liggen!
      3
    • Ik vind er iets anders van en licht dat hieronder toe..
      5

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als je er toch langskomt en de locatie je niet bevalt, kun je een eerlijke write note of een DNF schrijven.

Vervolgens zet je de cache in je ignore list en je ziet ook het stipje niet meer.

Geen problemen meer. Ik heb nog steeds mijn maximum aan ignore caches niet bereikt

• Top! 1
Geplaatst

Kan de ignore lijst ook weer ongedaan worden gemaakt, bijvoorbeeld wanneer ik opeens verzot raak op Nano's?

Geplaatst

Sta ik ook eens ergens bovenaan een lijstje ...

Ja zeker, als de oudste stomp met een goddelijker dan goddelijk torso, waarvoor iedere kermisuitbater grof geld neertelt..... Op plaats 593 kom ik..... Weliswaar oud, maar met een hopeloos gekreukeld lijf en verder niets wat op een geocachende stomp van toepassing zou kunnen zijn.... Jammer!

Geplaatst (bewerkt)

..... Op plaats 593 kom ik..... Weliswaar oud, maar met een hopeloos gekreukeld lijf en verder niets wat op een geocachende stomp van toepassing zou kunnen zijn.... Jammer!

Ach, wat is het probleem? Wel of niet op de lijst, of wel of geen goddelijk lijf, je mag kiezen? :bag:

Sorry TT. Er viel weer een stuk tekst weg. Toch fijn, dat je de halve tekst al leuk vond. :clown:

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst (bewerkt)

Ik zal het aan Ma Tabak vragen.... haha :-) Bij mij valt nooit tekst weg.... Wel hoofdhaar, borsthaar, zicht en gehoor.... Maar ach, daar bestaan geen ranglijsten voor.... Aan het eind van de rit wacht vanzelf Petrus en dus worden we ooit allemaal een keer nummer één.... :-)

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

Ik zal het aan Ma Tabak vragen.... haha :-)

Goed idee. We willen natuurlijk niet dat Ma Tabak Tabak heeft aan Tabak ( als je 'em snapt, dan mag je voor straf 10 x snel opzeggen )

Geplaatst

ignoren is de andere kant opkijken en al het geovuilnis niet willen zien om je geweten zuiver te houden (je eigen voor de gek houden)

Barny

Geplaatst (bewerkt)

.....ik kan niet vinden hoe ik kan ignoren.

Rechts boven op de cache pagina, staat onder "Log je bezoek" ( die ken je vast wel :1eye: ), ook "Negeer pagina".

bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...